دانلود سوالات امتحان علوم تجربی ششم نوبت دوم در ورد با پاسخنامه ورد و قابل ویرایش( سوال علوم ششم نوبت دوم در ورد با پاسخنامه)

- دانلود سوالات  امتحان علوم تجربی ششم نوبت دوم در ورد با پاسخنامه ورد و قابل ویرایش( سوال علوم ششم نوبت دوم در ورد با پاسخنامه)

دانلود سوالات امتحان علوم تجربی ششم نوبت دوم در ورد با پاسخنامه ورد و قابل ویرایش( سوال علوم ششم نوبت دوم در ورد با پاسخنامه)

در این پست نمونه سوالات علوم تجربی ششم خردادماه با پاسخنامه با فرمت ورد word و PDF برای دانلود شما عزیزان در یک فایل zip شده قرار داده ایم. تا بتوانید بدون اتلاف وقت و هیچ زحمتی بابت طراحی و تایپ، یک نمونه سوال با قالب و سربرگ زیبا و با محتوی استاندارد دانلود و در اختیار داشته باشید.

مشخصات فایل دانلودی: نمونه سوال امتحان علوم تجربی ششم خردادماه قابل ویرایش در ورد با پاسخنامه آن

تعداد صفحه : 2 صفحه سوالات و یک صفحه پاسخنامه

تعداد سوال : 24 سوال

سربرگ و مشخصات برای هر کدام از صفحات عینا آمده است.

شماره گذاری پایین صفحه سوالات دارد.

قابل ویرایش در ورد 2010 به بالا.

پس از دانلود این سوالات بهم ریختگی نخواهند داشت، زیرا فونت های مورد استفاده بر روی فایل اضافه شده است. ( در غیر اینصورت اطلاع دهید. شماره تماس در بالا این سایت می باشد. آدرس سایت : intlab.sellfile.ir)

فایل سوالات و پاسخنامه در یک فایل ورد و به دنبال هم هستند. و در صورت نیاز برای ویرایش هیچ گونه ادغامی پیش نخواهد آمد.

 توجه : در این نمونه سوال، شما کافی است فقط مشخصات سربرگ اولین صفحه(شامل نام دبیر ، مدرسه و تاریخ و ساعت آزمون) را مطابق نیاز خود کامل کنید، و در صفحه دیگر این نمونه سوال به طور اتومات و عینا همان مشخصات ثبت می شوند و هیچ نیازی به ذکر مشخصات در دیگر سربرگ ها را ندارید. و چنانچه بخواهید هر گونه ویرایشی روی متن سوالات انجام دهید هیچ تغییری در سربرگ ها ایجاد نخواهد شد. حتی اگر تعداد صفحات سوالات را افزایش دهید متن سربرگ عینا مطابق با صفحات قبل به سربرگ صفحه جدید اضافه خواهد شد.یا اگر تعداد صفحات را کاهش دهید، متن و قالب سربرگ صفحات قبلی هیچ گونه تغییری نخواهد نمود. بنابراین شما هیچ گونه زحمتی بابت سربرگ نخواهید داشت. و فقط سربرگ صفحه اول را مطابق مشخصات مدرسه و آزمون خود، بجای نقطه چین ها کامل کنید.اگر سربرگ این نمونه سوال مطابق با نیاز شما نیست، و مایل به تغییر آن هستید ، اطلاع دهید تا مطابق با سلیقه شما ویرایش شود و همان سربرگ در تمام صفحات عینا درج شود. اطلاعیه فروشگاه در بالای این صفحه به آدرس intlab.sellfile.ir جهت اطلاع موجود می باشد.

تصاوبر نمونه سوال وپاسخنامه را در زیر ببینید.

 

علوم تجربی ششم خردادماه در ورد دانلود علوم ششم نوبت دوم در ورد با پاسخنامه علوم  تجربی ششم استاندارد دانلود سوال علوم تجربی ششم خردادماه ورد

 

دانلود سوال علوم تجربی ششم نوبت دوم در ورد قابل ویرایش سوال امتحان علوم تجربی ششم در ورد سوال امتحان علوم ششم ورد فایل ورد و pdf علوم تجربی ششم در ورد pdf دانلود سوالات امتحانی علوم تجربی ششم خردادماه ورد و pdf سوال امتحانی علوم تجربی ششم خردادماه ورد دانلود امتحان علوم ششم نوبت دوم در ورد
دانلود نمونه سوال علوم تجربی ششم نوبت دوم در ورد با پاسخنامه دانلود سوال علوم تجربی ششم نوبت دوم در ورد قابل ویرایش سوال امتحان علوم تجربی ششم در ورد سوال امتحان علوم ششم ورد فایل ورد و pdf علوم تجربی ششم در ورد pdf دانلود سوالات امتحانی علوم تجربی ششم خردادماه ورد با پاسخنامه و pdf سوال امتحانی علوم تجربی ششم خردادماه ورد دانلود امتحان علوم تجربی ششم نوبت دوم در ورد با پاسخنامه سوال علوم تجربی ششم خردادماه در ورد با پاسخنامه دانلود سوال علوم تجربی ششم خردادماه در ورد دانلود علوم ششم نوبت دوم در ورد با پاسخنامه علوم  تجربی ششم استاندارد دانلود سوال علوم تجربی ششم خردادماه ورد, سوالات علوم تجربی پایه ششم نوبت دوم در ورد

برای دانلود کلیک کنید