استراتژی 99 % درصدی فارکس ( Super Gold)

- استراتژی 99 % درصدی فارکس ( Super Gold)

استراتژی 99 % درصدی فارکس ( Super Gold)

استراتژی 99 % درصدی فارکس ( استراتژی شخصی خودم )


این استراتژی به هیچ وجه پیچیده نیست و آنقدر ساده است که حتی افراد کاملا مبتدی هم میتوانند متوجه بتن مبحث شوند و از آن نتیجه بگیرند.

بازارهای مالی راهی هست تا شما براحتی با یک لپ تاپ یا گوشی هوشمند متصل به اینترنت بتوانید با کسب دانش و مهارت لازم کسب درآمد های عالی داشته باشید آنهم در این موقع که تفاضل قیمت بین ریال و دلار بسیار زیاد هست و اگر فقط بتوانید روزی 20 دلار سود کنید معادل ریالی آن بیش از 450 هزار تومان میشود که البته این کمترین سودی بود که میتوانستم مثال بزنم و پتانسیل درآمدی اینکار فوق العاده عالی هست .

حتماٌ با خودتون میگید اگه این استراتژی واقعاٌ سودده هست ، چرا دارم می فروشم ؟ اگر هم کسی به چنین استراتژی دست پیدا کرده ، اصلاٌ چرا باید صداشو در بیاره ؟ هیچکس ماشین چاپ پولشو در اختیار دیگران نمیزاره..!!!!

جواب صادقانه من به شما هم وطنان اینه :

بله منم کاملاٌ موافقم . من خودم دارم با همین استراتژی که در اختیار عامه مردم قرار میدم ، سود های زیادی در میارم و نیازی برای فروش اون ندارم .

ولی از طرفی این کار رو به خاطر این انجام می دم ،که برد برد حساب میشه ؛ یعنی با فروش این استراتژی هم یه پولی توی جیب من میره و هم شما با استفاده از این استراتژی نه تنها به سود های کلان میرسید ، بلکه ارزآوری به کشور هم بیشتر میشه که از این بهتر هیچی دیگه نمی تونه باشه …

( اینم بگم که هزینه خرید این استراتژی تنها  0.1%  ارزش واقعی هست و شما هم وطنان عزیز فقط و فقط هزینه اندیکاتور ها و تلفیق اون ها رو پرداخت میکنید ؛  99% هزینه  تنظیمات و تست اندیکاتور ها هست که طی یکسال به اون رسیدم که رایگان فقط برای دل خودم تقدیم شما بزرگواران …)

تضمین 99% سوده بودن این استراتژی هم اینه که خودم به شما بزرگواران توصیه می کنم ، قبل از خرید این استراتژی ، به آیدی بنده پیام بدید برای تست زنده . که بنده به صورت لایو بهتون قدرت فوق العاده این استراتژی منحصر به فرد رو با استفاده از اکسپرت soft4fx forex simulator ؛ که برای تست لایو استراتژی ها و اندیکاتور ها در گذشته بازار به کار میره ، نشون میدم . ( در ضمن این استراتژی در تمامی جفت ارزها جواب میده که به درخواست شما ، توی هر جفت ارزی که خواستین براتون تست می کنم ) بعد اینکه اطمینان حاصل شد ، با خیال راحت برای خرید اقدام کنید.

قبل از اینکه بریم برای بررسی استراتژی ، اینم بگم که این استراتژی نتیجه روز و شب بیداری من هست و به سختی بدستش آوردم ، بعد از خرید ، فایل های استراتژی فقط و فقط برای شخص شما هست که خریداری کردین و هرگونه کپی برداری ، حرامه و راضی نیستم…

خب …!!!

اسم این استراتژی رو گذاشتم سوپر گلد ( Super Gold )

از دو اندیکاتور روی چارت و دو اسیلاتور غیر اصلاحی تشکیل شده ، که از این چهار مورد ، بیشتر با یک اندیکاتور و یک اسیلاتور کار داریم.

 

 

 

این استراتژی طبق تست هایی که ازش گرفتم ، بهترین حالتش در تایم فریم یک ساعته هست. و مطلب بعدی اینکه ؛ تیک پروفیت رو  همیشه 100 پیپت تنظیم کنید. ( حواستون باشه طمع نکنید؛ به عنوان مثال اگه حجم معامله رو 1/0  گذاشته باشین ، سودش میشه 10 دلار .) من هیچ چیز برای خودم نگه نداشتم و هر آن چیزی که با تجربه بدست آوردم رو دارم صادقانه بهتون می گم . یه جورایی به قول ما ایرانی ها هلو برو تو گلو…

 حالا در مورد اندیکاتور های روی چارت :

یک اندیکاتور ، نقاط اشباع فروش یعنی باند پایین ( آبی ) و اشباع خرید باند بالا ( قرمز ) رو نشون میده که بهش کاری نداریم…

اندیکاتور بعدی ، اندیکاتور اصلی ما در این استراتژی قدرتمند هست .که روی چارت به صورت فلش ظاهر میشه و اما بعضی جاها سیگنال خطا داره… ولی نگران نباشید با اسیلاتور فوق العاده قوی که در ادامه معرفی می کنم ، سیگنال های خطا رو به راحتی آب خوردن فیلتر می کنیم.

اسیلاتورها :

اسیلاتور اول ما در روند کلی بازار بسیار قدرتمند عمل میکنه و به هیچ عنوان اصلاحی نیست که به صورت میله ای هست که زمانی که به رنگ آبیه ، روند صعودی و زمانی که به رنگ قرمزه ، روند نزولی میشه… که به این اندیکاتور هم زیاد کاری نداریم …

و بالاخره اسیلاتور فوق قدرتمندی که سیگنال های خطای اندیکاتور اصلی ما رو مثل آب طالبی که لب ساحل بشینی بخوری ، فیلتر می کنه. ( اسمشو میزارم اسیلاتور مکمل)

این اسیلاتور هم غیر اصلاحی هست و 100 % به سیگنال هایی که صادر می کنه اعتماد کنید.

می رسیم به بخش باز کردن معاملات buy   و  sell  :

  1. پوزیشن buy : در درجه اول به اندیکاتور اصلی روی چارت نگاه میکنیم ، هر وقت فلش سبز رنگ ظاهر شد ، اگر در اسیلاتور مکمل هم فلش سبز رنگ ظاهر شد ، بعد از اتمام کندلی که سیگنال ظاهر شده و به محض شروع کندل بعد ، بی برو برگشت وارد معامله خرید میشید . بعد حد سود رو هم 100 پیپت بزارید.حداکثر زمان برای سود ، طبق تجربه خودم 6 الا 10 کندل هست. ( سود حاصله نوش جونتون)

توجه : حتماٌ حتماٌ سیگنال اندیکاتور و اسیلاتور باید همزمان روی یک کندل ظاهر بشه.

 

 

  1. پوزیشن sell : در درجه اول به اندیکاتور اصلی روی چارت نگاه میکنیم ، هر وقت فلش قرمز رنگ ظاهر شد ، اگر در اسیلاتور مکمل هم فلش قرمز رنگ ظاهر شد ، بعد از اتمام کندلی که سیگنال ظاهر شده و به محض شروع کندل بعد ، بی برو برگشت وارد معامله فروش میشید . بعد حد سود رو هم 100 پیپت بزارید.حداکثر زمان برای سود ، طبق تجربه خودم 6 الا 10 کندل هست.   ( سود حاصله نوش جونتون)

توجه : حتماٌ حتماٌ سیگنال اندیکاتور و اسیلاتور باید همزمان روی یک کندل ظاهر بشه.

 

 

اینم از فارکس که می گن سخته !!!!        

 و به همین راحتی.

به امید روزهای پر از ثروت.

 بعد از دانلود پکیج آموزشی ، فایل را از حالت زیپ خارج کنید. برای این منظور ، می توانید از لینک های زیر نرم افزار زیپ را دانلود کنید :

نسخه 32 بیتی

نسخه 64 بیتی

برای دانلود کلیک کنید