آموزش کامل و حرفه ای فتوشاپ ( Photoshop Cs6 )

- آموزش کامل و حرفه ای فتوشاپ ( Photoshop Cs6 )

آموزش کامل و حرفه ای فتوشاپ ( Photoshop Cs6 )

نرم افزار فتوشاپ یکی از قوی ترین و کاربردی ترین نرم افزار ها برای ویرایش تصاویر می باشد که با استفاده از امکانات موجود در این نرم افزار می توان به ایجاد و ویرایش تصاویر هنری و بسیار زیبا پرداخت .
این نرم افزار برای اولین بار در سال 1990 منتشر شد
و در آن زمان از نرم افزار فتوشاپ تنها به عنوان نرم افزاری برای ویرایش عکس ها و تصاویر مختلف استفاده می شد .
در طی سال ها تغییرات ایجاد شده در این نرم افزار که سبب توسعه امکانات و قابلیت های ویژه آن گردیده است ،
امروزه نرم افزار فتوشاپ تنها یک نرم افزار برای ویرایش عکس ها وتصاویر به شمار نمی رود و دارای کاربردهای فراوان دیگری نیز هست .

 

فتوشاپ نرم افزار استاندارد برای بیان بصری خلاقانه است. چه یک فرد حرفه ای خلاق باشید چه تازه این راه را در پیش گرفته اید، یادگیری نحوه استفاده از فتوشاپ بهترین سرمایه گذاری است که در کار خود می توانید انجام دهید. در این دوره آموزش Photoshop شما اصول و مبانی فتوشاپ را به شما آموزش می دهیم. نحوه باز کردن و کار با اسناد و شخصی سازی رابط کاربری فتوشاپ را یاد بگیرید و ویرایش تصاویر را آغاز کنید. نحوه برش زدن و تغییر اندازه تصاویر، ایجاد کادرهای انتخاب دقیق، کار با لایه ها و ماسک ها، روتوش تصاویرو استفاده از Smart Object ها و لایه های Adjustment را فرا می گیرید تا تغییرات غیرمخربی را روی تصاویر خود اعمال کنید. همچنین نکاتی درباره کار با متون و افکت های لایه به شما آموزش می دهیم. در انتهای این دوره یاد می گیرید از فتوشاپ استفاده کنید تا به تصاویر دلخواه خود دست یابید

هر آنچه در دنیای نامتناهی فتوشاپ است را فرا بگیرید!
هدف از تهیه مجموعه بزرگ آموزشی صفر تا صد فتوشاپ، پاسخگویی به همه نیازهای علاقمندان به یادگیری طراحی گرافیکی با فتوشاپ است. چرا که نه تنها در پایان این دوره آموزشی شما یک فتوشاپ کار ماهر میشوید، بلکه یک طراح توانمند و خوش سلیقه نیز خواهید بود!
در این مجموعه برای اولین بار، از صفر تا صد و از مقدماتیِ مقدماتی، تا سطح بالاتر از پیشرفته در یک مجموعه گردآوری شده اند که کارآموز طی یک دوره کوتاه یک ماهه تمام فوت و فن فتوشاپ را می آموزد و در کار با فتوشاپ استاد می شود.
این مجموعه هم مناسب افراد تازه کار است و هم عالی برای علاقمندان و گرافیست های سطح متوسط که تمایل دارند حرفه ای شوند !
دروس آموزشی این مجموعه از معرفی تمام ابزارها و ارکان فتوشاپ شروع می کند و مهم تر اینکه درآخر دوره آموزشی نیز با آموزش خلق پروژه های های عظیم گرافیکی، شما را به یک استاد فتوشاپ تبدیل می نماید..

سرفصل های مهم دروس دوره آموزشی صفر تا صد فتوشاپ

فصل اول :

  1. ساخت یک متن 3 بعدی حرفه ای از یک متن معمولی
  2. تبدیل عکس به طرح آبرنگ
  3. ساخت تصویر خیالی فرشته
  4. تلفیق تصاویر مختلف با هم و تنظیم رنگ آن ها
  5. آموزش رنگ و کنتراست عکس
  6. ساخت یک تصویر متحرک در فتوشاپ ( چرخش 3 بعدی کره زمین )

فصل دوم :

  1. ساخت یک متن سلطنتی
  2. ساخت یک متن فلزی بدون نیاز به استایل های آماده
  3. رنگی کردن عکس ساه و سفید
  4. ساخت یک تصویر رمانتیک ( عاشقانه )
  5. ساخت تصویر برج آفتاب
  6. ساخت پوتین بالدار جادویی

 

( تصاویری از محیط آموزش )

  ( Part 1 )

 

  ( Part 2 )

 

 

 بعد از دانلود پکیج آموزشی ، فایل را از حالت زیپ خارج کنید. برای این منظور ، می توانید از لینک های زیر نرم افزار زیپ را دانلود کنید :

نسخه 32 بیتی

نسخه 64 بیتی

برای دانلود کلیک کنید