آموزش حرفه ای صفر تا صد پریمیر ( Premiere Cs6 )

- آموزش حرفه ای صفر تا صد پریمیر ( Premiere Cs6 )

آموزش حرفه ای صفر تا صد پریمیر ( Premiere Cs6 )

ادوبی پریمیر چیست ؟

یکی از نرم افزارهای مطرح در ویرایش، میکس و مونتاژ تصاویر ویدئویی است. با کمک این برنامه میتوانید فیلمهای دیجیتالی پرکیفیت را ویرایش و تدوین کرده و عملیات صداگذاری، جلوه سازی و تکنیکهای حرفه ای پرده آبی Blue Screen )  ) و افکتهای Transition را به راحتی پیاده سازی نمایید.
اکثر فیلم هایی که امروزه ما با نهایت کیفیت و استفاده از انواع تکنولوژی و ویرایشی حرفه ای مشاهده می کنیم با این محصول ادوبی تدوین شده اند.

یادگیری قدم‌به‌قدم و گسترده‌ی نرم‌افزار پریمیر بدون شک مهارت شغلی و هنری جذاب و جدیدی را به رزومه‌ی شما اضافه خواهد کرد. اگر به کارهای طراحانه و خلاقانه علاقه دارید یا می‌پردازید یادگیری نحوه‌ی ویرایش تصاویر با استفاده از نرم‌افزار پریمیر یکی از لوازم کار شما خواهد بود. امروزه بسیاری از ویدئو سازهای غیرحرفه‌ای که ساخته‌های خود را در یوتیوب یا شبکه‌های اجتماعی دیگر استفاده می‌کنند با این محصول آشنایی داشته و از پریمیر برای ساخت و ویرایش ویدئوهای خود کمک می‌گیرند. برای استفاده از این نرم‌افزار می‌بایست ویندوز شما 7 یا بالاتر و از نوع 64 بیتی باشد.

در این مجموعه ، آشنایی با نرم‌افزار و سازمان‌دهی فایل‌ها را خواهید آموخت. پس از یادگیری نحوه‌ی ورود به نرم‌افزار، تنظیمات موردنیاز برای انجام پروژه‌های جدید و آشنایی با محیط کاری پریمیر به شما آموزش داده خواهد شد. مبحث بعدی شمارا با اصول ویرایش پنل‌ها و مدیریت فضاهای کاری و ایجاد یک فضای کاری جدید آشنا خواهد کرد. پس‌ازآن واردکردن انواع فایل‌ها و واردکردن فایل‌های PSD در نرم‌افزار پریمیر را خواهید آموخت. مبحث آموزشی بعدی به کار با پنل Project اشاره دارد و نحوه‌ی نمایش آیکون‌ها و حالت List-View، امکانات پنل Project و تغییر Label Colors را خواهید آموخت. توضیحات آموزشی پنل Project با بررسی نحوه‌ی جستجوی فایل‌ها و کادر Find، مدیریت فایل‌ها و ایجاد Bin‌های تودرتو و پیش نمایش فایل‌های ویدیویی ادامه می‌یابد. مبحث بعدی مطرح‌شده در رده‌ی مقدماتی ایجاد و ویرایش Sequencerها خواهد بود. در این مبحث مفهوم Sequencer، ایجاد یک Sequencer جدید و تنظیمات روی آن و ارتباط بین تایم لاین و سکوئنسر را خواهید آموخت. آیتم بعدی آموزشی به نحوه‌ی واردکردن فایل‌ها از دوربین خواهد پرداخت. پس‌ازآن شیوه‌ی کار با پنل Source Monitor را در زمان افزودن فایل‌ها، کار با Time Code خواهید آموخت. نحوه‌ی انتخاب قسمتی از کلیپ ویدیویی، دستوارت Insert و Overwrite، افزودن قسمت انتخابی و ایجاد Subclip مواردی هستند که در مبحث کار با کلیپ‌های ویدیویی خواهید آموخت. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه با کلیپ‌های صوتی کارکنید و آن‌ها را درج، ویرایش یا تغییر دهید. کار با Timeline، اصول ویرایشی کلیپ‌ها، پنل Program Monitor،  کار با Trackهای Timeline و مدیریت Trackهای ویدیویی، بهینه‌سازی کلیپ‌ها و مدیریت Track‌های صوتی به همراه شش دوره آزمون عملی مباحثی است که در بخش اول این مجموعه به آن پرداخته می‌شود.

 

( تصاویری از محیط آموزش )

 ( Part 1 )

 

  ( Part 2 )

 

 

 

 

 بعد از دانلود پکیج آموزشی ، فایل را از حالت زیپ خارج کنید. برای این منظور ، می توانید از لینک های زیر نرم افزار زیپ را دانلود کنید :

نسخه 32 بیتی

نسخه 64 بیتی

برای دانلود کلیک کنید