پاورپوینت آماده و مقاله ترجمه شده درباره یک روش یادگیری تقویتی برای بهره‌وری انرژی و QoS در شبکه‌های بی‌سیم 5 جی (A Reinforcement Learning Approach to Energy Efficiency and QoS in 5G Wireless Networks)

- پاورپوینت آماده و مقاله ترجمه شده درباره یک روش یادگیری تقویتی برای بهره‌وری انرژی و QoS در شبکه‌های بی‌سیم 5 جی (A Reinforcement Learning Approach to Energy Efficiency and QoS in 5G Wireless Networks)

پاورپوینت آماده و مقاله ترجمه شده درباره یک روش یادگیری تقویتی برای بهره‌وری انرژی و QoS در شبکه‌های بی‌سیم 5 جی (A Reinforcement Learning Approach to Energy Efficiency and QoS in 5G Wireless Networks)

فایل PDF مقاله به زبان اصلی در 11 صفحه در زیر قابل دانلود است.

فایل ورد(Word) قابل ویرایش ترجمه شده مقاله در 29 صفحه

 فایل پاورپوینت آماده در 22 اسلاید برای ارائه است.

لینک اصلی مقاله:

https://doi.org/10.1109/JSAC.2019.2904365

در صورت اینکه نتوانستید مقاله اصلی را دانلود کنید اینجا کلیک نمایید.

در ضمن پس از خرید مقاله اصلی ضمیمه ترجمه شده است.مناسب برای دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی کامپیوتر که به دنبال مقاله ای برای ارائه در کلاس هستند ویا ارائه و پروژه و استفاده در مقاله خود هستند.

بخش هایی از ابتدای ترجمه مقاله

چکیده

افزایش تقاضای زیاد برای پهنای باند بالا در شبکه‌های G ۵ تا حدودی با تراکم عمودی زیرساخت شبکه با ایستگاه های پایه سلول های کوچک به دست می آید. به عنوان یک نتیجه مستقیم، عملکرد شبکه‌های نسل ۵ ذاتاً از: ۱) تداخل بین سلول های بزرگ بدلیل تراکم شبکه ؛ و ۲) هدر رفتن انرژی زیاد که منجر به افزونی بالای ایستگاه‌های پایه سلول کوچک دارای بار کم؛ رنج می برند. در این مقاله ما از یک رویکرد نظری بازی برای طراحی یک مکانیزم به اشتراک گذاری پهنای باند کارآمد برای شبکه‌های سلولی کوچک استفاده می‌کنیم. برای گریز از ماهیت ترکیبی جستجو در فضای استراتژی عظیم، ما از یک رویکرد یادگیری تقویتی برای هدایت هوشمندانه جستجوی به سمت راه حل های خوب استفاده می‌کنیم. به طور دقیق‌تر، راه‌حل ما متکی بر یادگیری پویای استراتژی‌های مناسب برای ارتباط با تجهیزات کاربر و تقسیم فرکانس متعامد دسترسی چندگانه (OFDMA) زمانبندی برای ایجاد تعادل بین بهره‌وری انرژی و کاربرد پهنای باند بالا است. مدل ما تداخل بین سلولی و تنوع کیفیت کاربری مورد نیاز خدمات را در نظر می گیرد.

برای دانلود کلیک کنید