مجموعه کامل از سوپر استاد بزرگ مگنوس کارلسن در تمامی مراحل بازی بیاموزید!!!با تدریس استاد بزرگ ماریان پتروف-learn magnus carlsen games marian petrov

- مجموعه کامل از سوپر استاد بزرگ مگنوس کارلسن در تمامی مراحل بازی بیاموزید!!!با تدریس استاد بزرگ ماریان پتروف-learn magnus carlsen games marian petrov

مجموعه کامل از سوپر استاد بزرگ مگنوس کارلسن در تمامی مراحل بازی بیاموزید!!!با تدریس استاد بزرگ ماریان پتروف-learn magnus carlsen games marian petrov

 

 

 

 

 

learn magnus carlsen games marian petrov

 

 

مجموعه آموزش کامل آموزه های تمامی مراحل بازی سوپر استاد بزرگ مگنوس کارلسن 

 توسط استاد بزرگ ماریان پتروف از برترین اساتید حال حاضر جهان

فرمت : MP4

زبان : انگلیسی

مدت زمان آموزش : بیش از 10 ساعت

pgn تمامی بازی ها

محصول :

دارای امتیاز 5 ستاره توسط کاربران در سایت ichess.net 

قیمت در سایت اصلی 122.66 یورو

سطح : پیشرفته,متوسط

بالا بردن توانایی شما در تفکر ، ارزیابی و تصمیم گیری
این یک آموزش کاملاً خارق العاده است که در واقع شما به مهارتهای لازم برای موفقیت در بالاترین سطح می رسید.

این همان چیزی است که بازی های مگنوس کارلسن می تواند به شما آموزش دهد.

“مگنوس ترکیبی کشنده از کارپوف و فیشر است” – گری کاسپاروف

این کلمات ستایش بزرگی از کسی مثل کسپاروف است ، اما واقعیت این است که کارلسن واقعاً قوی ترین جنبه های آناتولی کارپوف و بابی فیشر را ترکیب می کند.

او مانند کارپوف از نظر موضعی تصفیه شده ، دقیق و طاقت فرسا است.

اما او همچنین به همان اندازه تیزبین ، پرخاشگر و وسواس دارد که تمام امتیاز را بگیرد مانند فیشر … حتی اگر 100 حرکت در موقعیت “کشیده شده” انجام شود.

در یک کلام ، کارلسن یک نیروی مهار نشدنی است.

 

این دوره در مورد چیست؟

مربی المپیاد شطرنج ، ماریان پتروف ، فقط دوره ای را منتشر کرد که اساساً طرح اصلی دقیقاً نحوه برخورد مگنوس کارلسن با هر نوع موقعیت است.

این تحقیق کاملی در مورد بازیهای مگنوس کارلسن است. استاد بزرگ ماریان پتروف همه موارد را پوشش داده است – به محض اتمام این دوره شما به معنای واقعی کلمه احساس خواهید کرد که مگنوس هستی!!

درباره نویسنده:

ماریان پتروف یک مربی ، تئوریسین و قهرمان بلغارستان حرفه ای برای سال های 2002 و 2017 و همچنین برنده بسیاری از مسابقات آزاد در سراسر جهان است.

استاد بزرگ پتروف معتقد است که سادگی رمز اجرای کامل است. او فقط خطوط و استراتژی های اثبات شده و آزمایش شده ای را به اشتراک می گذارد که وی یا شاگردانش از آنها برای تسلط بر بازی هایشان استفاده کرده اند.

 

و اما در این دوره از استراتژی های خورد کننده مگنوس در تمامی مراحل بازی برای مقابله با ون لی ، کرامنیک و آناند تا چگونگی ایجاد پایگاه وایجاد هرج و مرج برای گرفتن برتری را مشاهده خواهید کرد.

شناخت الگو و موارد دیگر خود را بهبود بخشید

 

منتظر چی هستید؟ این دوره را هم اکنون دریافت کنید!

 

اطلاعات بیشتر
تصمیم گیری ، تجزیه و تحلیل بازی

برای دانلود کلیک کنید