آموزش صفر تا صد ویندوز 7

- آموزش صفر تا صد ویندوز 7

آموزش صفر تا صد ویندوز 7

همه آنچه که میبایست در باره ویندوز ۷ بدانید را در این پکیچ  ,جزیره فایل برای شما آموزش داده است.این بسته آموزشی به زبان فارسی است و شامل آموزش صفر تا صد windows 7 می باشد.

ویندوز 7,  نام هفتمین نسخه سیستم عامل محبوب مایکروسافت یعنی ویندوز است که پس از انتشار ویندوز ویستا و سرو صدای بسیاری که آن ویندوز به پا کرد منتشر شد. مایکروسافت با انتشار ویندوز 7 قصد داشت تا تمام ایراد های وارده به ویندوز ویستا را از بین ببرد و این ویندوز را به عنوان نسل نوین سیستم عامل ها برای کاربران منتشر کند. قابل توجه است که هنوز هم این نسخه ویندوز مایکروسافت محبوبترین سیستم عامل شناخته شده است.

در جزیره فایل نهایت سعی بر این بوده تا کاربران با هر سطحی بتوانند با استفاده از مطالب این مجموعه آموزشی به سادگی با محیط ویندوز آشنا شده یا قابلیت‌های جدید و کاربردی آن را فرا گرفته و از سیستم‌ عامل ویندوز نهایت استفاده را ببرند. در این مجموعه آموزشی کاربران ابتدا با مفاهیمی پایه‌ای همچون آیکن، فایل و فولدر و سپس مدیریت کردن این‌گونه موارد آشنا می‌شوند و در گام‌های بعدی فرا می‌گیرند چگونه تنظیمات مورد نیاز خود را بر روی ویندوز اعمال کرده و محیط آن را مطابق میل خود سفارشی‌سازی نمایند.

آموزش مدیریت ویندوز و پوشه ها ، مرتب سازی و فیلتر کردن پرونده ها ، ایجاد یک محیط کارآمد ویندوز و دسترسی ایمن به اینترنتشما می آموزید که چگونه نرم افزار و سخت افزار را نصب و مدیریت کنید ، گروههای خانگی ایجاد و مدیریت کنید ، محتوا را با سایر رایانه ها و کاربران رایانه به اشتراک بگذارید و بلافاصله محتوای ذخیره شده در رایانه شخصی یا شبکه خود را مکان یابی کنیدهمچنین یاد خواهید گرفت که چگونه عملکرد رایانه خود را دقیق تنظیم کرده و مشکلات رایج را برطرف کنید

برای دانلود کلیک کنید