طرح درس سلام به من نگاه کن، علوم اول

- طرح درس سلام به من نگاه کن، علوم اول

طرح درس سلام به من نگاه کن، علوم اول

عنوان درس 2 کتاب علوم تجربی در پایه اول دبستان، ” سلام، به من نگاه کن! ” می باشد. در این درس دانش آموزان با حواس پنجگانه و نقش آن در شناخت جهان پیرامون خود آشنا می شوند.

همچنین فراگیران یاد می گیرند که به مشاهده طبیعت و پدیده های طبیعی بپردازند و از حواس پنجگانه خود به طور دقیق استفاده کنند و مشاهداتشان را به صورت جملات عینی به صورت فردی و گروهی بیان نمایند.

در این قسمت، دو طرح درس روزانه جهت تدریس درس مذکور آورده ایم. این طرح درس ها جمعا دارای 5 صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن ها وجود دارد.

طرح درس اول شامل 2 صفحه بوده و در آن پس از تعیین اهداف به سراغ وسایل کمک آموزشی، برقراری ارتباط، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه رفته ایم. پس از آن، اجرای تدریس انجام شده و ارزشیابی پایانی انجام می گردد.

طرح درس دوم شامل 3 صفحه بوده و مطالب آن در سه مرحله ( مقدماتی، حین تدریس و تکمیلی ) تدوین شده است. توضیحات لازم برای هر قسمت به همراه فعالیت های که معلم و دانش آموز باید انجام دهد در این طرح درس ذکر شده است.

قابل ذکر است: در این مجموعه علاوه بر طرح درس های فوق، فایل راهنما و روش تدریس این درس در 5 صفحه و فایل پرسش و پاسخ سوالات درس در 2 صفحه، نیز وجود دارد.

   هدیه این محصول : طرح درس علوم اول ابتدایی، درس دنیای سرد و گرم – معرفی انواع روش ها و الگوهای تدریس

برای دانلود کلیک کنید