سیستم فکری من My Thinking System

- سیستم فکری من My Thinking System

سیستم فکری من My Thinking System

سیستم فکری من

My Thinking System

by GM Igor Smirnov

فرمت: MP4

مدت زمان: یک ساعت و 30 دقیقه

 

منابع آموزشی زیادی در شطرنج وجود دارد. آنها را می توان  در کتاب های شطرنج، DVD، فیلم ها و یا بسیاری از منابع دیگر پیدا کنید.

با این حال، در زمان یک بازی واقعی، چگونه می توانید حرکت درست را در کوتاه ترین زمان ممکن پیدا کنید؟ در یک بازی واقعی، شما باید حداقل هر چند دقیقه یک بار حرکت کنید، و اگر آن بازی بلیتس باشد فقط چند ثانیه! بدیهی است که شما به دلیل محدودیت زمانی و تا حدی انرژی نمیتوانید همه واریانت های پیشرو را محاسبه و با استفاده از آموزش هایی که از قبل دیده اید پوزسیون های مختلف ناشی از واریانتهای منتخب را ارزیابی و مقایسه کنید و تصمیم بگیرید که بهترین گزینه چیست!

That’s why, in a real game, the knowledge you have may confuse you and. That’s the problem all chess players face. After completing this course, you will get a clear algorithm on how exactly to play a real game, so that you can find the right move and do so continually throughout a game, getting good, stable results
به همین دلیل که در یک بازی واقعی، دانش شما ممکن است شما را گمراه کند. و این مشکلیست که همه ی بازیکنان شطرنج با آن مواجه اند. پس از اتمام این دوره، شما یک الگوریتم واضح در مورد انجام حرکات دقیق در یک بازی واقعی را بدست خواهید آورد، به طوری که شما می توانید حرکت مناسب را پیدا کنید و این کار را به طور مداوم در طول یک بازی انجام دهید، در نهایت نتایج خوب و پایداری بگیرید.

And the solution is, you need to have a well-developed system of thinking. It should helps you to detect the best move in any kind of position
و راه حل این است که شما باید یک سیستم فکری پیشرفته داشته باشید. این به شما کمک می کند که  بهترین حرکت را در هر پوزسیونی تشخیص دهید.

برای دانلود کلیک کنید