آستین خود را برای موفقیت بالا بزنید Ace Up Your Sleeve

- آستین خود را برای موفقیت بالا بزنید Ace Up Your Sleeve

آستین خود را برای موفقیت بالا بزنید Ace Up Your Sleeve

آستین خود را برای موفقیت بالا بزنید

Ace Up Your Sleeve

57 ویدیوی آموزشی

by IM Michael Rahal

امروزه تصمیم گیری بین برخی خطوط و تجزیه وتحلیل واریانت ها بسیار دشوار شده است. نه تنها بازیکنان باشگاهی بلکه اساتید بزرگ نیز برای آماده بودن این دغدغه را همانند سایر بازیکنان دارند.
اینکه قهرمان جهان مگنس کارلسن اغلب لاین های ثانویه را انتخاب میکنند به دلیل اینکه پوزسیون ایجاد شده وسط بازی کمتر شناخته شده باشد، بدین ترتیب از تدارک حریف جلوگیری میکند. توانایی فوق العاده ی او اغلب باعث میشود که برتری های مختصر وسط بازی و یا اخر بازی به برد منجر شود. اما چندتا کارلسن در جهان وجود دارد؟

باتوجه به این موضوع استاد بین المللی مایکل راهال یک تدارک فوق العاده برای سفید با حرکت e4 طراحی کرده است. این گنجینه ی شروع بازی ویژه بازیکنان باشگاهی و مسابقات است. تمام واریانت هایی که او انتخاب کرده است دارای خصوصیات یکسانی است بنابراین حریف نمیتواند از نبرد در این واریانت ها اجتناب کند.

آنها خطوط ابتکاری و تهاجمی هستند، نه خطوط اصلی و ساده، با گذراندن این دوره ی آموزشی شما میتوانید بارها حریفهایتان را غافلگیر کنید!

دوره آموزشی آستین های خود را برا موفقیت بالا بزنید شامل 57 ویدیو آموزشی است که شروع بازی شما را تبدیل به یک سلاح خطرناک میکند. با این تدارک شما دیگر مجبور نیستید خطوط طولانی را به خاطر بسپارید.

01. The 5.Bd3 Gambit against the Caro-Kann
02. The Wing Gambit against the French
03. The Ruy Lopez Center Attack
04. The “Inverted Budapest Gambit” against the Scandinavian
05. The Morra Gambit againt the Sicilian
06. The Austrian Attack against the Pirc
07. Aggressive ideas against the Nimzowitsch
08. The Voronech variation against the Alekhine

برای دانلود کلیک کنید