کار تحقیقی : تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری: مورد مطالعه بانک ملت

- کار تحقیقی : تاثير ابعاد رضایت از قيمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانكداری: مورد مطالعه بانك ملت

کار تحقیقی : تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری: مورد مطالعه بانک ملت

تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت
بانکداری: مورد مطالعه بانک ملت

تعداد صفحات : 24

فرمت فایل : پی دی اف

 

 

چکیده
هدف اصلی این مقاله،آزمون یک مدل تعمیم یافته، حاوی ابعاد رضایت از قیمت و بررسی تاثیر
آن بر وفاداری مشتریان، میباشد. تعداد 921 مشتری سیستم بانکداری به صورت برخط 1 به
برای سنجش برازش مدلها و AMOS پرسشنامه تحقیق پاسخ دادند. در این پژوهش ازنرم افزار
تحلیل معادلات ساختاری استفاده شده است. قبل از بررسی فرضیه هابرای شناسایی میانگین، انحراف
و آزمون همبستگی پیرسون)به دلیل نرمال spss معیار و همبستگی بین متغیرهای تحقیق از نرم افزار
بودن توزیع داده ها( استفاده شد. بر اساس نتایج حاصله، شاخص های تاثیرگذار بر رضایت مشتریان از
قیمت، مورد بررسی قرارگرفت و همچنین ارتباط آنها با ابعاد وفاداری در یکی از بانکهای تجاری
ایران ارزیابی گردید.بر اساس نمونۀ جمع آوری شده و آزمون همبستگی فریدمن، مشخص گردید در
بین شاخصهای شش گانه تاثیر گذار بر رضایت مشتریان از قیمت؛ عامل کیفیت قیمت بالاترین و
شفافیت قیمت کمترین تاثیر را بر رضایت مشتریان داشته اند.
مفاهیم کلیدی: رضایت از قیمت، وفاداری رفتاری، وفاداری نگرشی، بانکدار

برای دانلود کلیک کنید