کارآفرینی – تاسیس کافی شاپ

- کارآفرینی - تاسیس کافی شاپ

کارآفرینی – تاسیس کافی شاپ

لینک دانلود ”  MIMI file “ پایین همین صفحه 

 

تعداد صفحات ” 14 “

فرمت فایل : ”  word 

 

فهرست مطالب :

  1. خلاصه اجرایی

 

 مشخصات مدیر و همکاران

 

  1. توضیح محصول
  2. بازار، مشتریان، رقبا و روشهای تثبیت موقعیت و بازاریابی
  3. توجیه اقتصادی طرح

 

الف- سرمایه‌گذاری ثابت

 

الف-1) زمین

 

 

الف-2) محوطه‌سازی

 

الف-3) ساختمانها

 

الف-4) ماشین‌آلات

 

الف- 5) تاسیسات

 

الف-6) وسایل نقلیه

 

الف-7) تجهیزات اداری

 

الف-8) هزینه‌های قبل از بهره‌برداری

 

جمع کل سرمایه‌گذاری ثابت

 

ب- هزینه‌های جاری

 

ب-1) مواد اولیه و نهاده‌های تولید

 

ب-2) حقوق و دستمزد

 

ب-3) هزینه نگهداری و تعمیرات

 

ب-4) هزینه استهلاک

 

ب-5) سوخت و انرژی

 

سرمایه در گردش

 

جمع کل سرمایه‌گذاری طرح

 

ج- قیمت تمام شده محصول

 

د- فروش

 

سود ناویژه

 

سود ویژه

 

 

بخشی از  فایل  :

 

  1. خلاصه اجرایی:

 

این تیم در نظر دارد یک واحد تجاری به مساحت 60 m2 را به عنوان کافی شاپ در محله عباس آباد تهران (خ بهشتی) راه اندازی نماید. هزینه مورد نیاز 980 میلیون ریال پیش‌بینی می‌شود.

 

درآمد مطمئن و پایدار حاصل از فعالیت در صنعت غذا و نوشیدنی، سودی رضایت بخش و البته رو به رشد را در این کسب و کار پیش رو ترسیم می‌کند. روحیه تنوع طلبی در قشر جوان موجب شده است که براساس آمار، بخش عمده‌ای از اوقات فراغت و بودجه خود را در مراکز تهیه و توزیع انواع خوراک و نوشیدنی صرف نمایند. جذابیت و تنوع ذاتی محصولات کافی شاپ‌ها، این مراکز را به یکی از پرطرفدارترین اماکن عمومی در میان جوانان تبدیل کرده است.

 

تیم پیشنهادی با تکیه بر: سوابق کاری و دوره‌های آموزشی طی شده. قابلیتهای ویژه و منحصر به فرد در ارائه محصولات. روش‌های نوین بازاریابی مورد نظر. ظرفیت تنوع دهی به محصولات با استفاده از خصوصیت انعطاف‌پذیری آن، رضایت خاطر و وفاداری مشتریان خود را تضمین خواهد نمود.

 

محیط آرام و دور از هیاهوی شهر در مکان مورد نظر، شرایط آن از لحاظ توانایی اقتصادی ساکنان و موقعیت واحد به لحاظ نزدیکی به خوابگاه دانشویان [دانشگاه خواجه نصیر] جلب و جذب مشتری و فروش مناسب را نوید می‌دهد.

 

  1. توضیح محصول

 

صنعت غذا و نوشیدنی (F & B) از مهمترین بخش‌های فعالیت اقتصادی است که دلایل بسیاری نیز بر ادامه رشد آن وجود دارد. در کشور ما ایران از قدیم الایام قهوه‌خانه‌ها (که امروزه جای خود را به کافی شاپ‌ها داده‌اند) جذابیت و ارزش خاصی میان توده مردم داشته‌اند. امروزه کافی‌شاپ‌ها با ارائه انواع بستنی و شیرینی‌ها، نوشیدنی‌های گرم و سرد (به خصوص انواع قهوه) جایگاه ویژه‌ای نزد مردم به خصوص نسل جوان دارا هستند. این قشر از هر فرصتی برای حضور در این اماکن استفاده کنند. تنوع محصولات کافی شاپ، عدم وابستگی محصولات به تغییرات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، ظرفیت و امکان تغییرات و تنوع دهی به علت انعطاف‌پذیری محصول باعث جذب و گرایش جوانان به عنوان مصرف کننده و افراد توانا برای فعالیت در عرصه تولید شده است.

 

 

 

  1. بازار، مشتریان، رقبا و روشهای تثبیت موقعیت و بازاریابی

 

محصولات کافی‌شاپ معمولا بین جوانان طرفداران بیشتری دارد. خصوصیت ذاتی این محصولات در تنوع پذیری از دلایل اصلی گرایش نسل جوان به مصرف مداوم آن است و با استفاده از همین ویژگی می‌توان سلایق مختلف را تأمین و راضی نمود. استفاده از روش‌های خلاقانه در تهیه و ارائه محصول می‌تواند ضامن رضایت و علاقه‌مندی مشتریان برای حضور مجدد در کافی‌شاپ باشد. تیم در نظر دارد قبل از افتتاح واحد، اقدام به تبلیغات در وب سایتها و وبلاگهای نوجوانان و جوانان و همچنین نشریات مورد توجه این گروه سنی نماید. تزئینات داخلی مورد علاقه جوانان، راه‌اندازی سایت برای کافی‌شاپ و ارائه برنامه‌های خاص برای جوانان در این سایت، برگزاری قرعه‌کشی میان مشتریان دائمی کافی‌شاپ نیز جهت جلب مشتری بکار گرفته می‌شود. رفتار حرفه‌ای کارکنان در این کافی‌شاپ به طور قطع در میان رقبا کم نظیر خواهد بود.

 

برنامه‌ای بلند مدت هم برای گسترش کسب و کار (در مرحله اول، افزایش قضائی این کافی‌شاپ و در مرحله دوم افتتاح شعبه دوم) بررسی شده است.

 

 

 

برای دانلود کلیک کنید