پاورپوینت با موضوع کاربردهای اکسل در حسابداری.

- پاورپوینت با موضوع کاربردهای اکسل در حسابداری.

پاورپوینت با موضوع کاربردهای اکسل در حسابداری.

پاورپوینت با موضوع کاربرد اکسل در حسابداری 

پاورپوینت-با-موضوع-کاربرد-اکسل-در-حسابداریدانلود پاورپوینت با موضوع کاربرد اکسل در حسابداری دارای 57 اسلاید و با فرمت pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

تعداد اسلاید : 57 اسلاید فرمت فایل: پاورپوینت ppt و قابل ویرایش

آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی ازمتن اسلایدها :

کاربرد اکسل در حسابداری برخلاف واژه پرداز WORD که برای تایپ و درج متن بکار می رود .صفحه گسترده ها برای اجرای محاسبه بر روی داده های عددی استفاده می گردد.اولین نرم افزار صفحه گسترده به نام ‘ویزی کالک’درسال 1979 میلادی به بازار عرضه شد.از این زمان به بعد برنامه های صفحه گسترده در دنیا تجارت جای خود را باز کردند و به ابزاری مناسب ،مفید و تاثیر گذار در تحول تجارت جهانی تبدیل گردیدند.

صفحه گسترده یا کاربرگ ،یک صفحه همانند کاربرگ حسابداران می باشد که دارای سطرها و ستون هایی برای وارد کردن داده ها و تهیه اطلاعات می باشد. بر خلاف کاربرگ حسابداران ،که بر روی کاغذ و با استفاده از مداد و ماشین حساب ایجاد می شود کاربرگ رایانه ای با استفاده از سیستم کامپیوتری ویک نرم افزار صفحه گسترده ایجاد می گردد.در صفحه گسترده ها می توان بدون استفاده از کاغذ ،مداد پاک کن ،داده ها را به سرعت وارد نموده یا تغییر داد و یا به روز کرد.صفحه گسترده توانایی انجام محاسبات از یک جمع ساده تا فرمول های پیچیده مالی و ریاضی را دارد.با استفاده از صفحه گسترده ،صرف ساعات کار زیاد حسابداران برای تجزیه و تحلیل داده ها کاهش یافته است.

برنامه اکسل یک صفحه گسترده بسیار توانا و نیرومند است که امکان ذخیره سازی داده ها و تهیه اطلاعات ،استفاده از توابع متعدد و ابزارهای موجود در آن در راستای تجزیه و تحلیل اطلاعات را فراهم می نماید.

برای دانلود کلیک کنید