فرم کامل و قابل ویرایش و چاپ نمونه فرم قرارداد خرید تجهیزات انجام کامل موضوع تعهدات خدمات و تامین کلیه نرم افزارهاو مستندات مذکور با فرمت آفیس ورد Office Word به صورت (Doc)3 صفحه

- فرم کامل و قابل ويرايش و چاپ نمونه فرم قرارداد خريد تجهيزات انجام كامل موضوع تعهدات خدمات و تامين كليه نرم افزارهاو مستندات مذكور با فرمت آفيس ورد Office Word به صورت (Doc)3 صفحه

فرم کامل و قابل ویرایش و چاپ نمونه فرم قرارداد خرید تجهیزات انجام کامل موضوع تعهدات خدمات و تامین کلیه نرم افزارهاو مستندات مذکور با فرمت آفیس ورد Office Word به صورت (Doc)3 صفحه

فرم کامل و قابل ویرایش و چاپ نمونه فرم قرارداد قرارداد خرید تجهیزات انجام کامل موضوع تعهدات خدمات و تامین کلیه نرم افزارهاو مستندات مذکور با فرمت آفیس ورد Office Word به صورت (Doc)3 صفحه با قابلیت ویرایش و چاپ در دسترس شماست.

برای دانلود فرم از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.

 

 

بسمه تعالی

قـرارداد خرید تجهیزات

 

کارفرما : آقای دکتر ………………….، مدیردفتر همکاریهای علمی و صنعتی

مجری : آقا/خانم ……………….، عضو…………………………..

 

ماده یک

موضوع قرارداد : انجام کامل موضوع ، تعهدات ، خدمات و تامین کلیه نرم افزارهاو مستندات مذکور در مواد و پیوست های فنی قرارداد اصلی که طی قرارداد شماره ……….. مورخ  ………با عنوان …………………………………………..بین ……………….. و………………. مبادله شده است.

 

ماده دو: مبلغ قرارداد………………….ریال معادل …………………………………….. ریال می باشد.

 

ماده سه: مدت قرارداد: …………………………

 

ماده چهار نحوه پرداخت مبلغ قرارداد:  نحوه پرداخت مبلغ قرارداد منوط و منطبق است با حصول شرایط پرداخت موضوع قرارداد شماره …………… مورخ …………..  بین دانشگاه علم و صنعت ایران و…………………………….می باشد.بدین صورت که پس از واریز وجه پیش بینی شده مربوط به هرفاز قرارداد فوق الذکر توسط کارفرما و تایید اسناد مثبته ( فاکتور یا پیش فاکتور ) توسط مدیریت همکاری های علمی، صنعتی و فناوری ، اعتبار مربوطه در وجه مجری پرداخت خواهد شد.

   تبصره1: خرید تجهیزات از داخل یا خارج کشور باید با رعایت مقررات مالی و معاملاتی دانشگاهها صورت پذیرد. به خصوص در مورد تجهیزات قابل خریداری از خارج کشور اخذ تائید کتبی از واحد تدارکات خارجی دانشگاه در مورد قرارداد خرید ، مبداء کالاو ترخیص کالا از مبادی گمرک ضروری است.

 

   تبصره2: در صورت عدم رضایت کارفرمای قرارداد اصلی از روند اجرای پروژه و فسخ قرارداد اصلی، حق الزحمه مجری متناسب با پیشرفت کار پروژه و به تشخیص مراجع مذکور در قرارداد اصلی خواهد بود ومجری موظف است کلیه وجوه دریافتی مازاد بر آن را به دانشگاه مسترد گرداند. در غیر اینصورت مبلغ بدهی از محل مطالبات مجری از دانشگاه کسر و به کارفرما پرداخت خواهد شد.

 

تبصره 3 : تسویه حساب نهایی این قرارداد منوط به ارائه اصل فاکتور ، قبض انبار دانشگاه و اظهارنامه مالیاتی ( در مورد خریدهای معادل یک میلیون ریال و بالاتر ) توسط مجری می باشد.

 

ماده پنج

پرداخت‌های قرارداد فوق‌الذکر……………………………………

توجه داشته باشید، محصولات این فروشگاه گارانتی بازگشت تمام مبلغ را دارند، به این صورت که اگر محصولی از نظر صحت محتوا مشکلی داشت طی چهار روز با ثبت مشکل در بخش پشتیبانی، مبلغ دریافت شده کاملا بازگردانده می شود
با تشکر
فروشگاه فایل زندگی
فروشگاه مورد اعتماد شما

برای دانلود کلیک کنید