شیوه های کارآفرینی سازمانی و اجتماعی

- شیوه های کارآفرینی سازمانی و اجتماعی

شیوه های کارآفرینی سازمانی و اجتماعی

یک پاورپوینت حرفه ای با تصاویر متحرک و نمایشی مربوط به موضوع 27 اسلاید آموزشی و مناسب برای کلیه مقاطع دانشگاهی در رابطه با شیوه های کارآفرینی سازمانی و اجتماعی

 

مفهموم و تعریف نوآوری

به صورت خلاصه می توان گفت که نو آوری به معنی ایجاد، جذب و پیاده سازی یک ایده جدید یا فعالیتی تازه است و هدف از این کار خلق ثروت و رقابت پذیری اقتصادی در حوزه نوآوریهای اقتصادی باشد.و یا به کار گیری یک چیز که این تعریف در کشورهای در حال توسعه به نظر محدود می آید.نو آوری همچنین به صورت تغییر به سمت یک هدف مطلوب اجتماعی تعریف شده است در واقع نوآوری را یک نوع خاصی از فرایند تغییر در یک سازمان می دانند.

برای دانلود کلیک کنید