شروع برد آموزش گام به گام شطرنج Bird’s Opening: Move by move

- شروع برد آموزش گام به گام شطرنج Bird's Opening: Move by move

شروع برد آموزش گام به گام شطرنج Bird’s Opening: Move by move

Bird’s Opening: Move by move

شروع بازی برد: حرکت به حرکت

توسط : سیروس لاکداولا Cyrus Lakdawala

با دو فرمت : PGN,PDF

تعداد صفحات : 205 

انتشارات : اوری من چس 2015 

حرکت به حرکت، اساس ایده آلی برای مطالعه شطرنج فراهم می کند. با به چالش کشیدن دایمی خواننده برای یافتن بهترین حرکات، و وادار کردن خواننده به پاسخ دادن به سوالات کاوشگرانه، ساختار بسیار عالی برای تمرین مهارت های حساس شطرنجی فراهم می کند. درست به اندازه روش سنتی آموزش دانش شطرنجی.

 

 سوالاتی که با دقت طراحی شده اند به همراه پاسخ های تفصیلی به شما کمک می کند که به طور فعال درگیر یادگیری باشید و بتوانید پیشرفت خود را به دقت زیر نظر بگیرید. این یک راه بسیار عالی است که شما بتوانید هم معلومات و هم مهارت های شطرنجی خود را بهبود ببخشید

 

شروع برد 1f4، انتخابی ایده آل برای آزادندیشی بازیکنان شطرنج که ترجیح می دهند با تکیه بر دانش شطرنج عمومی خود و شهود به جای  حفظ کردن حرکات بازی کنند بروز رسانی خط اصلی تا به امروز است. شروع برد  که در اصل دفاع هلندی معکوس با یک حرکت فوق العاده است، که سفید می تواند از بین تعدادی ازمجموعه های  مختلف یو پی اس، از جمله واریانت معکوس  لنینگراد، کلاسیک و خلق و خوی استون وال بسته در برابر حریفان  خود ‘را انتخاب کند. در این کتاب، استاد بین المللی سیروس Lakdawala  تمام واریانت های مهم شروع بازی برد، از جمله گامبی ها و دام ها را با استفاده از بازی ها گویا،بررسی می کند, او ایده های اصلی پوزیسیونی و تاکتیکی را برای هر دو طرف بخوبی توضیح می دهد، پاسخ به همه سوالات کلیدی شما را فراهم می کند مطمئن شوید هر چیزی را  در مورد موفقیت  بازی1f4 نیاز دارید به شما می گوید.

  • رهنمود های ضروری و آموزش با 1.f4

  • مجموعه کامل برای سفیدفراهم می کند

  • با بهره گیری از یک روش ایده آل برای مطالعه شطرنج

  • PGN شده برای مطالعه آسان در اندروید,کامپیوتر و غیره…

برای دانلود کلیک کنید