دوره جامع درک پوزسیون COMPREHENSIVE POSITIONAL COURSE

- دوره جامع درک پوزسیون COMPREHENSIVE POSITIONAL COURSE

دوره جامع درک پوزسیون COMPREHENSIVE POSITIONAL COURSE

دوره جامع درک پوزسیون

COMPREHENSIVE POSITIONAL COURSE

with IM Renier Castellanos

مدت زمان آموزش: 8 ساعت

فرمت: MP4 کیفیت بالا ، MP4 کم حجم

همراه با فایل PGN

پس از خرید هر دو فایل اورجینال و کم حجم به طور مجزا در اختیار شما قرار میگیرد.

توانایی درک پوزسیونی یکی از تفاوت های مهم استادان بزرگ و بازیکنان باشگاهی است. همه می دانند که چگونه تاکتیک، شروع بازی و آخر بازی را مطالعه کنند. اما وقتی کار به جای پیچیده تری مانند درک پوزسیونی می رسد، اکثریت بازیکنان نمی دانند از کجا شروع کنند.

در دنیای منابع شطرنج، مطالب آموزشی زیادی در مورد درک پوزسیون برای مبتدیان و بازیکنان باشگاهی وجود ندارد. کتاب و فیلم های مناسب برای بازیکنان پیشرفته زیاد است، اما برای مبتدیان اینطور نیست.

اگر نحوه بازی در پوزسیون های بنیادی را یاد نگیرید جلوی پیشرفت شما گرفته میشود و به شما اجازه نمی دهد که شما از پتانسیل کاملتان استفاده کنید.

یک ماشین ورزشی با لاستیکهای کهنه و ضعیف نمیتواند خیلی سریع حرکت کند. ارتقاع موتور این کار را برای شما انجام نخواهد داد. آنچه شما احتیاج دارید این است که به راحتی از لاستیکهای با کیفیت استفاده کنید. این ساده ترین و در عین حال موثر ترین راه حل است! همین اتفاق برای یک بازیکن شطرنج با عدم توانایی در درک پوزسیون می افتد. ممکن است این بازیکن در تاکتیک و آخر بازی مهارت داشته باشد، اما اگر او نداند در پوزسیون چه کار کند، جزء بازیکنان با نتایج ضعیف خواهد بود!

Trust me, if you simply learn the fundamentals of positional chess early on, your progress will skyrocket

باور کنید، اگر شما اساس پوزسیون در شطرنج را به زودی یاد بگیرید، پیشرفت شما همانند موشک هوایی خواهد بود.

If you are a beginner or a club player, that values his time and wants to see RESULTS, this is a must-have chess course
اگر شما یک مبتدی و یا یک بازیکن باشگاه هستید، که این خود زمان را برای پیشرفت ارزشمند می کند و می خواهید به نتیجه برسید، این یک دوره شطرنج مهم برای شماست.

برای دانلود کلیک کنید