دایره المعارف شروع بازی شطرنج Opening Encyclopedia 2020

- دایره المعارف شروع بازی شطرنج Opening Encyclopedia 2020

دایره المعارف شروع بازی شطرنج Opening Encyclopedia 2020

Opening Encyclopedia 2020 

دایره المعارف شروع بازی شطرنج 2020

محصول chessbase 2020

نسخه اورجینال

برای تمامی سطوح

نسخه نصبی اورجینال- قابلیت اجرا با نرم افزارهای چس بیس – چس بیس ریدر-فریتز

 قیمت در سایت چس بیس : €99.90

همه موارد جدید با یک نگاه:

  •  تجزیه و تحلیل حرفه ای شروع بازی توسط استادان بزرگ ومربیان ارشد بین المللی: نسخه جدید شامل بیش از 1160 مقاله شروع بازی است.

  •  جدید در دایره المعارف شروع بازی 2020: آموزشهای شروع بازی  با معرفی همه گشایش ها – مبتدیان با گشایش ها آشنا می شوند ، بازیکنان پیشرفته جهت یابی می کنند. 

  • 230 نظرسنجی جدید توسط Grandmaster Lubomir Ftacnik که بروزرسانی شده اند. در کل ، دایره المعارف  شروع بازی  6،888 نظرسنجی ارائه می دهد.

  • بانک اطلاعاتی با 38700 بازی از همه مقالات شروع بازی ، از جمله بازی های مصور.

  • دارای ساختار منو دسته بندی شده  ، شروع بازیها را برای دسترسی سریع و آسان بر اساس نام طبقه بندی می کنند.

  • 40 فیلم با مدت زمان اجرا بیش از 14 ساعت توسط محبوبترین استادان چس بیس ChessBase.

 

در شطرنج پر کردن فاصله بین شروع و وسط بازی بدون معلومات کافی، معمولا منجر به فاجعه می شود. ما باید از تکرار این اتفاقات خودداری کنیم. “دایره المعارف شروع بازی چس بیس” به شما یک راه حل موثر در برابر تمام درک های ناقص از شروع بازی به همراه راهنمایی خوب برای ساختن یک تدارک شروع بازی جامع و قدرتمند ارائه می دهد. 

 

کامل: دایره المعارف شروع بازی شطرنج 2020 تمام وضعیت های شاخص شروع بازی را در یکی دی وی دی به شما می دهد و شامل بهترین مقدمه ها برای تمرین شروع بازی است.

 

به روز بودن: بسیاری از متخصصان معروف شروع بازی برای ساخت این دایره المعارف همکاری کرده اند از جمله آوروخ, برگ, کراسنکوف, کوزمین, موسکالنکو و …

 

منحصر به فرد: بازیکنان باشگاهی معمولا از مقالات مجله چس بیس  درباره گشایش های به روز استفاده می کنند (مقدمه + بازی های تفسیر شده) و ایده های هیجان انگیزی برای رپرتوارشان می یابند. در این جا شما می توانید به 1150 مقاله از 19 سال اخیر مجلات چس بیس دسترسی داشته باشید.

 

 

ایده هایی برای کارنامه خود: 1.160 مقاله شروع بازی حرفه ای توسط استادان بزرگ و اساتید بین المللی!

شما می توانید بیش از 1160 مقاله شروع بازی  از استادان بزرگ در مورد همه واریانت های شروع بازی دریافت کنید ، همه بر اساس نام در فهرست “ایده هایی برای کارنامه خود” طبقه بندی شده اند! از این گذشته  همچنین از طریق “لیست کدبندی شده ECO” به همه مقالات دسترسی منظم داشته باشید.

تجزیه و تحلیل با کیفیت بالا مهارت های شروع شما را به سطح استاد و سوپر استاد بزرگ افزایش می دهد. مقالات طیف وسیعی از گشایش ها را پوشش می دهد و همیشه ایده های فعلی و جدید را انتخاب می کنید!

شما می توانید شروع بازی مورد علاقه خود را به راحتی و به سرعت در منو پیدا کنید! به عنوان مثال ، شروع بازی  44 مقاله آموزنده در مورد واریانت نایدروف ارائه می دهد:

 هر مقاله آغاز شده شامل بازی های گویا و انتخابی است که در آن استادان برنامه های معمولی و مهمترین لاین ها را توضیح می دهند و نشان می دهند که چگونه این موارد در عمل به کار گرفته می شوند.

در نسخه جدید 2020 تعداد مقالات شروع بازی افزایش یافته است – 70 مقاله شروع بازی جدید در مقایسه با سال گذشته وجود دارد. ساختار منو “ایده هایی برای کارنامه شما” دسترسی بهتری را فراهم می کند: در زیر دسته های اصلی “بازی های آزاد” ، “بازی های نیمه باز” ، “بازی های بسته” ، “بازی های نیمه بسته” ، “انگلیسی وشروع رتی” و همچنین “شروع بازی های جناحی” همه مقاله هایی را که با نام شروع بازیها طبقه بندی شده اید ، پیدا خواهید کرد.

جدید: به یک سفر اکتشافی بروید: آموزشهای مربوط به همه شروع بازی های که جدیدا تاسیس شده اند.

در واقع چه بازهایی وجود دارد؟ شروع بازی  مناسب برای من چیست؟ آموزشهای شروع  به طور خلاصه شما را با همه شروع بازیهای موجود آشنا می کند و به شما کمک می کند تا موارد دلخواه خود را پیدا کنید:

 

از استادان یاد بگیرید: 40 فیلم آموزشی توسط محبوب ترین مربیان چس بیس ChessBase

با 40 آموزش ویدیویی سطح بالا ، الهام بخش شروع بازیهای خود باشید. اکنون جدید: همه فیلم ها در فهرست فیلم ها ، به علاوه 20 فیلم بیشتر از شماره گذشته طبقه بندی شده اند. مشهورترین نویسندگان ChessBase اظهار نظر می کنند: دانیل کینگ ، سیمون ویلیامز ، میهایل مارین ، اروین لامی ، یانیک پلتیه ، و بسیاری موارد دیگر (کل زمان اجرا: 14 ساعت)

 

بررسی اجمالی در مورد وضعیت فعلی نظریه شطرنج: 230 نظرسنجی جدید شروع بازی!

مروری بر وضعیت فعلی نظریه شطرنج داشته باشید. برای دانشنامه بزرگ شروع بازی ، استاد بزرگ لوبومیر  230  نظرسنجی جدید ایجاد کرده است! در کل دانشنامه شروع بازی 2020 شامل 6،888 نظرسنجی است!

 

برای دانلود کلیک کنید