دانلود پاورپوینت گاو بنفش Purple Cow – در 17 اسلاید

- دانلود پاورپوینت گاو بنفش Purple Cow - در 17 اسلاید

دانلود پاورپوینت گاو بنفش Purple Cow – در 17 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه :

P های بازاریابی  5 تااست اما هر کس p مخصوص به خود رادارد که شامل موارد زیر است:  محصول، قیمت، جایگاه یابی، روابط عمومی، بسته بندی، پیشی گرفتن، بازاریابی اجازه ای. این کتاب در مورد p جدید است.p جدید همان گاو بنفش است . گاو بنفش چشم گیر است وارزش دارد که در مورد آن حرف زده شود.

بازاریابی چشم گیر: هنری است که از طریق آن بتوانیم چیزهایی را در ارتباط با محصولات وخدمات شایسته توجه سازیم.
واحد بازاریابی: یک کالا یا خدمت را در اختیار می گیرد وپول صرف می کند تا مزایای آن را به اطلاع مخاطبین هدف برساند. این روش دیگر کارآیی ندارد.  به اعتقاد نویسنده ما دیگر نمی توانیم به صورتی مستقیم با انبوه مردم روبرو شویم.این کتاب در مورد این است که چرا باید گاو بنفش را در هر چه که می سازیم به کار گیریم. چرا تلویزیون ورسانه های دیگر کلید موفقیت نمیباشند.و چرا بازاریابی به صورت کامل دگرگون شده است. 

 

آغاز کار:

هیچ کسی مشتاقانه خود را با محصول شما وفق نمی دهد.اکثریت عمده مصرف کنندگان راضی هستند ، انتخاب خود را نموده وبه چیزهایی که دارند دل بسته اند.

همه مشتریان یکسان نیستند:

 

مشتریان خود را متمایز سازید . گروهی را پیدا کنید که بیشترین سود را برای شما دارد. گروهی که بیشترین احتمال عطسه کردن را داشته باشد.  بیاموزید که چگونه میتوان این گروهها را توسعه داد . آنها را در معرض تبلیغات قرار دهید وتشویق نمایید. ما بقی را رها کنید. آگهی ها نباید برای عموم مردم تهیه وتولید شوند. آگهی ها باید مشتریانی که برگزیده اند را هدف قرار دهند.

 

1- شناسایی

کلیه شهروندان شهرهای مختلف ایران که پدر خوب در آنها شعبه دارد

2- ایجاد جذابیت

ارائه تخفیف در روزهایی که رستوران خلوت ترند بسته به روز از 45% تا 25% تخفیف

ارائه غذاهای رژیمی و تبلیغ روی کیفیت کالاهای مصرفی

3- فروش

استفاده از خانم های زیبا به عنوان گارسون و ارائه دسرهای مجانی به مشتریان

4- نگهداری

ارائه کارتهای تخفیف ویژه به مشتریانی دائمی و ثبت و بررسی اطلاعات مشتریان در data base جهت ارائه خدمات سریعتر مطابق نظرات آنها

 

برای دانلود کلیک کنید