تحقیق درباره چیدمان فروشگاهی و نقش آن در جذب مشتری

- تحقیق درباره چیدمان فروشگاهی و نقش آن در جذب مشتری

تحقیق درباره چیدمان فروشگاهی و نقش آن در جذب مشتری

فایل تحقیقی چیدمان فروشگاهی و نقش ان در جذب مشتری در 56 صفحه بصورت word قابل استفاده دانشجوئان مدیریت ،کسب و کار و …. تهیه شده است 

مقدمه 

فصل اول

چیدمان چیست

مزایای  چیدمان : 

چیدمان موفق : 

فصل دوم

       اصول استراتژِی فروشگاهی و خرده فروشی استراتژی فروشگاهی 

فصل سوم

 

   استراتژی ارتباطات  مشتری در بخش فروشگاهی

    فصل چهارم

    اصول مکان یابی فروشگاهی 

    فصل پنجم

کسری و مغایرت کالاها در فروشگاه ها  (  دزدبری فروشگاه )

برشی از فصل پنجم

یکی از بزرگترین و مهمترین معضلات در فروشگاه های دنیا کسری کالاهاست که به طور مرتب در حال رشد است این کسری مربوط به ( سرقت ، دزدان فروشگاهی ، فروشنده های کلاهبردار ، اشتباهات اجرایی ) بوده است . 
با توجه به بررسی های انجام شده در فروشگاههای معتبر دنیا مقدار کسری کالاها در فروشگاه حدود یک درصد فروش خالص پیش بینی شده است که کل کسری فروشگاه شامل : 
-دزدبری فروشگاه    ،    کاهش کالا ، مغایرت حسابها ، سرقت ، عدم وصول چکها و اعتبارات است 
این بررسی ها همچنین نشان می دهد که به طور متوسط 42 درصد از کسری های عمومی مربوط به شاغلین دزد در فروشگاههاست 
32درصد مربوط به دزدان فروشگاهی که از بیرون می ایند و 26 درصد مربوط به اشتباهات سیستم و افراد است . 
استراتژی ضد دزدان : 
به طور معمول فروشگاهها وخرده فروشی ها تمام تلاش خودرا برای کنترل دزدان فروشگاههی بر روی چهار محور زیر متمرکز می کنند : 
الف) نگرش های مدیریتی : مدیران فروشگاه باید نگرانیها و اهداف خودرا برای کاهش میزان دزد بری و کسری کالا به سایر اجزا ، مجموع منتقل کنند و پرسنل نیز در جریان برنامه ها قرار گرفته وحتی به طور مستقیم در صورت کاهش میزان کسری در سود حاصل از ان ذینفع باشند و با ایجاد سیستم های (مالی ، حسابداری ، مکانیزه کردن گردش امور در فروشگاهها ، و کنترل نظارت بر انها ) گام موثری در جهت ایجاد یک برنامه جامع ایمن در فروشگاه بر دارند
. 

برای دانلود کلیک کنید