افزایش قد به روش DHIP ؛ کتاب 20 صفحه ای pdf

- افزایش قد به روش DHIP ؛ کتاب 20 صفحه ای pdf

افزایش قد به روش DHIP ؛ کتاب 20 صفحه ای pdf

سوالی که در ابتدا پیش می آید این است که آیا افزایش قد در بزرگسالان حتی بعد از 40 سالگی امکان پذیراست ؟ 

پاسخ می دهیم بلی. طبق تحقیقات جدید، رشد تا حدود سن 40 و حتی بعد از آن امکان پذیر است البته مسلما در سنین رشد بدن رشد بیشتری را تجربه میکند و آمادگی بیشتر ی را برای رشد دارد. 

متاسفانه عده ای از پزشکان در ایران به کلی این قضیه را رد میکنند و در ذهن عموم این مساله را به طور غلط جا انداخته اند که افزایش قد در بعد از سن رشد امکان پذیر نیست در حالیکه در دنیای امروزی با این همه تکنولوژی و فن آوری، هیچ کاری غیر ممکن نیست و دانشمندان هر روز به روشهای جدیدی برای حل مشکلات گذشته دست پیدا می کنند.

به طور کلی راههای افزایش قد در افراد بالای 20 سال به سه دسته کلی تقسیم میشود: 

الف)از راه عمل جراحی: اعمال جراحی چندین دهه است که به افراد برای بلندتر شدن قدشان کمک می کند دراین اعمال، استخوان جراحی میشود واحتمال عفونت استخوان و نقص های استخوانی بسیار بالاست طوری که این عمل تنها برای افرادی توصیه و انجام میشود که در مورد قامتشان دارای مشکلی حاد باشند.

ب)از راه فیزیوتراپی و کشش: این روش به افراد کمک می کند تا اولا انحنای بیش از حد ستون فقرات خود را برطرف نمایند و ثانیا با کشش به افزایش حجم غضروفهای  فیبری بین مهره ای خود کمک کنند. هر دو این موارد به افزایش قد افراد می انجامد.

ج) از طریق ایجاد تنش و کشش در استخوانهای بلند: در این روش با استفاده از روشهایی مبتنی بر ورزش در استخوانهای بلند شکستگیهای ریز(micro-fractures)ایجاد میشود.سپس به استخوان فرصت داده می شود تا تحت کشش خود را ترمیم کند. در افراد بالای 20 سال این روش ممکن است باعث افزایش جزئی در طول استخوان های بلند شود.

کاری که در این کتابچه آموزش داده می شود بر اساس حرکات کششی است و در صورتی که فرد مشکل خاصی نداشته باشد و از نظر پزشکی منعی برای انجام این حرکات نداشته باشد نه تنها عوارض جانبی ندارد بلکه آثار جانبی مثبتی نیز دارد از جمله تناسب اندام،شادابی،بهبود سوخت و ساز بدن و بهبود وضع تغذیه 

در مرحله اول فارغ از میزان سن شما،رشد قدتان 100% آغاز خواهد شد. بیش از 95% مردم بی آنکه خبر داشته باشند،خم وقوسی در ستون فقرات خود دارند و همچنین قسمت کمر آنها نیز دارای گودی و فرو رفتگی بیش از حد طبیعی می باشد. اگر روشی وجود داشته باشد که این خمیدگی در ستون فقرات و گودی کمراضافه را از بین ببرد و گودی کمر را به حد طبیعی خود برساند،100% به میزان قابل توجهی (حداقل 3 سانتیمتر)قد شما بلندتر خواهد شد و این از لحاظ پزشکی به طور قطع تایید شده است. پس حداقل 3 سانتیمتررشد قد شما فارغ ار سنتان رخ می دهد !

در مرحله دوم همین حرکات که به طور موضعی انجام خواهد شد و تاثیر بسیار زیادی برروی مفاصل و استخوانهای خاص دارد،با تحریک هورمون رشد در قسمتهای خاص و حساسی از بدن و تراکم استخوانی در طول(کشیدگی استخوان در طول)باعث افزایش قد شما خواهد شد. ما بزی یک فرد 20 ساله، موفقیت در مرحله ی دوم را حداقل 6 سانتیمتر در نظر می گیریم. چرا که آمار بدست آمده این را نشان می دهد. برای افراد بالای 20 سال و کمتر از 30 سال حداقل رشد قد 4 سانتیمترو برای بالاتر از 30 سال حداقل رشد 3 سانتیمتررا در مرحله ی دوم پیش بینی می کنیم.

و اما روش DHIP :

روش DHIP ؛موثرترین روش برای افزایش قد، قبل و پس از سنین رشد  محسوب مس شود. این روش چندین ماه طول می کشد و نیازمند نظم و ترتیب در اجرای تمرینات است. خوشبختانه در ایران استفاده کنندگان منظم این روش، به نتایج مطلوب و گاه شگفت انگیزی دست یافته اند. با استفاده از روشDHIP قد خود را افزایش دهید و اندامی کشیده و رعنا بدست آورید. DHIP اختصار این عبارتDynamic Height Increase Program به معنای برنامه ی پویای افزایش قد می باشد. در این برنامه از دو طریق به افزایش قد شما کمک می شود :

ا.   کشیدگی قامت و رفع انحنای ستون فقرات.

2.  افزایش حجم غضروفهای فیبری بین مهره ای از طریق کشش دائمی ستون فقرات  و تقویت ساپورتهای عضلانی بین مهره ها.

روشی متفاوت – ارزان و بی خطر را همین امروز تجربه کنید  

برای دانلود کلیک کنید