دستگاه ولت متر اندرویدی از طریق WiFi

- دستگاه ولت متر اندرویدی از طریق WiFi

دستگاه ولت متر اندرویدی از طریق WiFi

دستگاه ولت متر اندرویدی از طریق WiFi

 این دستگاه ولت متر دارای دقت 0.001  ولت می باشد و کاربرد های زیادی دارد. و با صرف هزینه  14 هزار تومان ساخته میشود.

آموزش ساخت و برنامه نویسی دستگاه ولت متر آندرویدی از طریق WiFi زمینه ای است برای ورود شما به دنیای اسرارآمیز IOT و هوشمند سازی منازل و کارخانه ها.

در این آموزش که بصورت فیلم آموزشی و توضیح کامل و جامع نحوه ارتباطات WiFi و همچنین آموزش جامع کد نویسی آردوینو و اندروید برای زبان B4A برای ارتباط WiFi و همچنین سورس کد تمامی نرم افزار های توضیح داده شده است، ما شما را با نحوه ارسال و دریافت اطلاعات از طریق WiFi گوشی های اندرویدی و همچنین برد های WiFi آردوینو نظیر WeMOS D1 و NodeMCU و سایر برد های مبتنی بر ESP8266 آشنا می کنیم.

اگر تمایل دارید که بصورت سریع و راحت و به زبان ساده و گویا این آموزش ها را از زبان کسی که دو سال وقت خود را شبانه روزی صرف تحقیق در مورد ارتباطات و هوشمند سازی نموده بشنوید و از تجربیات وی اندوخته ای برای خود کسب کنید، لحظه ای درنگ نکنید و روی دکمه خرید کلیک کنید.

شما با خرید این پکیج آموزشی نه تنها صاحب یک ولت متر با دقت بالا از طریق WiFi می شوید، بلکه صاحب مجموعه ای بی نظیر از آموزش ارتباطات WiFi میشوید، و میتوانید از این طریق وارد دنیای IOT و هوشمند سازی شوید و با استفاده از خلاقیت خود، دستگاه های هوشمند جدیدی را به دنیا عرضه نمایید.

 

نکته مهم: لطفاً پس از مشاهده فیلم ها و آموزش ها گفتن جمله ” پولی که گرفتی حلالت باشه “ یادتون نره

 

منتظر چی هستی؟ اول شلیک کن و بعد هدف گیری کن که اگه به هدف هم نخورد حد اقل میدونی قلق تفنگ دستت اومده  

<< ما هدف رو به سمت تیر شما آورده ایم. >>

برای دانلود کلیک کنید