دانلود پکیج آموزش فوق سریع زبان انگلیسی MIE با متد SIC

- دانلود پکیج آموزش فوق سریع زبان انگلیسی MIE با متد SIC

دانلود پکیج آموزش فوق سریع زبان انگلیسی MIE با متد SIC

 

 

 

 

 

از آنجایی که انگلیسی یک زبان بین‌المللی محسوب می‌شود، یادگیری زبان انگلیسی و مکالمه، یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هر شخصی با هر مهارتی باید فرا بگیرید. همیشه روش‌های گوناگونی برای آموزش زبان انگلیسی از صفر، مانند آموزش زبان انگلیسی آنلاین یا آموزش زبان انگلیسی در خانه توسط موسسات و مراکز مختلف ارائه شده است.

طول این دوره بسیار کوتاه است که 10 جلسه برای آن در نظر گرفته شده است و مدت زمان هر جلسه یک ساعت می‌باشد. این پکیج شامل جلسات تدریس به همراه تمرین و پاسخ تمرین‌ها و فایل‌های صوتی و PDF است.

 

از مهم‌ترین نکات در مورد این پکیج این است که، محتوای این پکیج با لهجه «British» و «American» تدریس شده است و شما را با مهارت‌های شنیدن «Listening»، صحبت کردن به زبان انگلیسی «Speaking» و خواندن «Reading» کاملا آشنا می‌سازد.

 https://malekpourmie.com

  شما این امکان را خواهید داشت که قبل از تهیه این پکیج، تعیین سطح شوید و در صورت نیاز سطح‌های بالاتر این پکیج را تهیه نمایید.

 این محصول به صورت فایل‌های صوتی و تصویری تهیه شده است و شما می‌توانید در شرایطی که امکان تماشای قسمت‌های تهیه شده را ندارید، مانند هنگامی که رانندگی می‌کنید؛ از فایل‌های صوتی استفاده کنید. به این شکل در وقت خود صرفه جویی کنید و در کمترین زمان به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

 این پکیج‌ها به این شکل طراحی شده اند که به هم متصل و وابسته هستند و عزیزانی که تا حدی به زبان انگلیسی آشنایی دارند هم بهتر است از ابتدا این پکیج را تهیه نمایند.
 
 قیمت اصلی : 800 هزار تومان با تخفیف 100 هزار تومان
 
نمونه تدریس :  دانلود
 
 
 
  به زودی …

برای دانلود کلیک کنید