دانلود نقشه وکتور pdf شهر کرج با کیفیت بسیار بالا سال 98

- دانلود نقشه وکتور pdf شهر کرج با کیفیت بسیار بالا سال 98

دانلود نقشه وکتور pdf شهر کرج با کیفیت بسیار بالا سال 98

این محصول فایل pdf نقشه شهر کرجبوده و بروز رسانی آن مربوط به سال 98 می باشد.

ابعاد این نقشه 100*140 سانتیمتر است.

بدلیل وکتور بودن این فایل ،کیفیت این محصول بسیار بالاست و با بزرگنمایی از کیفیت آن کاسته نخواهد شد. و همچنین اسامی آن کاملا خواناست.

دلیل تولید این نقشه این بود که نقشه های PDF موجود در اینترنت هیچ کدام وکتور نیستند.یه تصویر هستند در قالب فرمت PDF ولی این محصول واقعا وکتور(برداری) است.

این فایل یک محصول فوق العاده بخصوص در زمانی که اینترنت ندارید.

کارتوگرافی این نقشه بسیار زیباست و خطوط 5 مترو و اماکن مهم بر روی آن نمایش داده شده است.

مقیاس نقشه نیز 1:17,000 می باشد.

در صورتی که نیاز دارید این نقشه برای شما سفارشی سازی شود(اماکن مد نظر شما روی نقشه جانمایی شود،تقسیم بندی و مرز بندی مد نظر شما بر روی نقشه پیاده سازی شود)می توانید با من از بخش ارتباط با ما در ارتباط باشید.

 

 

تو این فروشگاه میتونی با  هزینه بسیار کم  داده های مطمئن بدست بیاری.

اگر مشکلی داشتید به  صورت تلفنی و یا از طریق واتساپ در خدمتتون هستم.

شماره تماس بنده در ارتباط با ما موجود است.

هر روز در اینستاگرام مطالب جالب در قالب نقشه ارائه می گردد می توانید از بخش پیوندها اینستاگرام ما را دنبال کنید.

امیدوارم در همه حال موفق و پیروز باشی

 

این نقشه شامل موارد ذیل است:

نقشه کرج استان البرز

نقشه کرج افلاین

نقشه کرج بزرگ

نقشه کرج جدید

نقشه خیابان کرج

دانلود نقشه pdf کرج

نقشه پی دی اف کرج

نقشه کرج فارسی

نقشه کرج فروش

نقشه کرج کامل

نقشه کرج حومه

نقشه آفلاین کرج

نقشه کرج و اطراف

نقشه کرج و اطراف آن

نقشه ی کرج

نقشه همراه کرج

نقشه کرج ایران

نقشه شهر کرج با جزئیات

نقشه کل کرج 98

 

درباره شهر کرج:

کرج مرکز استان البرز، مرکز شهرستان کرج و یکی از کلان‌شهرهای ایران است. کرج یک شهر کوهپایه‌ای است که در دامنهٔ رشته کوه‌های البرز و در بلندای ۱۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد.

جمعیت شهر کرج برپایه سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱٬۵۹۲٬۴۹۲ تن بوده که این رقم با احتساب جمعیت ساکن در حومهٔ شهر (کلان‌شهر کرج) به ۱٬۹۷۳٬۴۷۰ تن می‌رسد. کرج چهارمین شهر پرجمعیت ایران و بیست و یکمین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

کرج پس از تهران بزرگ‌ترین شهر مهاجرپذیر ایران است و به همین دلیل به آن لقب «ایران کوچک» داده شده‌است.هَمچنین جمعیت این شهر نسبت به سایر شهرهای بزرگ ایران جوان‌تر است، و بالاترین میزان رشد موالید یا زاد و ولد را به خود اختصاص داده‌است.این شهر در میان کلان‌شهرهای ایران با رشد جمعیت سالانهٔ ۳/۱۴ درصد بالاترین رشد جمعیت را دارد.

بر پایه زبان کهن کرج، نام کرج از واژه کاوک به معنی “میان تهی” گرفته شده و به خاطر این است که کرج میان دره واقع شده‌است. همچنین وجه تسمیه دیگر آن از واژه “کراج” است و با پیشینه تاریخی آن در تپه آتشگاه، کوه‌های کلاک، قلعه دختر شهرستانک و قلعه اشتهارد که در روزهای تابستان برای خبررسانی و دیده‌بانی آتش‌افروزی می‌شده، مرتبط است. همچنین گفته دیگری موجود است که نام کرج از واژه کوه رج به معنی محلی که کوه‌های ردیف شده دارد، می‌داند و مورد دیگری که به آن اشاره شده نام کرج را بدست آمده از واژه اکراج به معنی بانگ و فریاد می‌داند.

در فرهنگ نفیسی، کرج به معنی گوی، گریبان، چاک و شکاف آمده و آن رودخانه ایست که در کوه‌های شمال غربی ری جاری می‌شد و بلوک شهریار و ساوجبلاغ را مشروب می‌سازد و نام دهی است در کنار این رودخانه که پادشاهان قاجار در آنجا بناها و قصرهای عالیه برپا نموده‌اند. همچنین در کتب مختلف آمده، لفظ کرج از واژهٔ “کرژ” به معنی کوهپایه‌است.

 

برای دانلود کلیک کنید