حمله با دفاع پیرک Attacking with the Pirc

- حمله با دفاع پیرک  Attacking with the Pirc

حمله با دفاع پیرک Attacking with the Pirc

حمله با دفاع پیرک

Attacking with the Pirc

by  Dejan Bojkov

سطح: بازیکنان مسابقات، پیشرفته

محصول: chessbase  

مدت زمان آموزش: 4 ساعت و 29 دقیقه

دی وی دی کامل تصویری 

قابلیت پخش کامپیوتربا نرم افزارهای چس بیس و فریتز

استاد بزرگ واساجا پیرک اهل اسلونی دارای پنج بار عنوان قهرمانی یوگسلاوی بازیهای آموزنده زیادی برای شطرنج بازان از خود به نمایش گذاشت . اما او یک درس مهتر به جامعه شطرنج ارائه کرد.
دفاعی که جزییات و شاخه های مختلف آن مورد تجزیه و تحلیل قرار داده (بعد از حرکات e4 d6 2.d4 Nf6 3.Nc3 g6) به نام او ثبت شده است. فراز و نشیب های زیادی در دفاع پیرک در مسابقات به چشم میخورد و بسیاری از مردم آن را دفاع خوبی نمی دانند با این حال پیرک تا به امروز دوام اورده و این روزها مورد توجه خیلی از بازیکنان قرار گرفته است، دلیل آن این است که دفاع پیرک پوزسیون انعطاف پذیری دارد و امکانات مختلفی برای هردو طرف ایجاد میکند.

باید انتظار داشت که هرچه قدر که امکانات و گزینه های سفید کمتر باشد دفاع برای سیاه راحتتر است، درواقع این منطقی است و اگر هر دو طرف صحیح بازی کنند بازی به مساوی ختم میشود. در عوض استاد بزرگ بلغاری دجان بجکوف تدارک قوی و حمله ای برای سیاه به شما ارایه می دهد که سیاه دفاع پیرک را تهاجمی تر و تند و تیزتر از بازی های معمولی بازی میکند. آنالیز های قرار داده شده دراین پکیج آموزشی به شما کمک میکند تا ریسک بازی خود را در این شروع بازی کنترل میکند.

برای دانلود کلیک کنید