ترجمه مقاله سیستم های توصیه گر در تجارت الکترونیکی
این مقاله ترجمه مقاله انگلیسی Recommender Systems in E-Commerce
می باشد ./
سال انتشار : 2014/
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :6/
تعداد صفحات فایل ترجمه : 16/
فرمت فایل ترجمه : Word /
چکیده
سرعت اینترنت در حال زیاد شدن بوده و شیوه انجام کارهای روزمره نظیر خرید آنلاین، پرداخت قبض، تماشای فیلم های جدید، برقراری ارتباط و غیره، تغییر می کند. به طور یک مثال، در روشهای خرید قدیمی تر، محصولات برای یک بازار و مخاطب به صورت انبوه تولید شدند، اما آن رویکرد بادوام نیست. بازارهایی که براساس سیکل های تولید و توسعه عمل نمی کنند، قادر به دوام و بقا نیستند. برای رقابتی ماندن، بازارها نیاز به فراهم نمودن محصولات و خدمات (سرویس ها) برای مشتریان مختلف با نیازهای گوناگون دارند. تغییر و جابجایی به سمت خرید آنلاین، سفارشی ساختن نیازهای مشتریان را برای تولید کنندگان و خرده فروشان، لازم و ضروری کرده است، و در عین حال گزینه های انتخابی بیشتری نسبت به قبل فراهم می کند. اما، مشکلی که در این وضعیت ایجاد می شود آن است که مشتریان برای تعیین نیازها و منافع حقیقی، بایستی عرضه های صورت گرفته را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند. برای کمک به مشتریان در این سناریو، راجع به تکنیک های سیستم های توصیه گر معمول بکارگرفته شده و روابط جانشینی آنها بحث می کنیم/1017/