انگلیسی در عمل – یک سیستم کامل برای سفید PRACTICAL ENGLISH – Complete System For White

- انگلیسی در عمل - یک سیستم کامل برای سفید  PRACTICAL ENGLISH  - Complete System For White

انگلیسی در عمل – یک سیستم کامل برای سفید PRACTICAL ENGLISH – Complete System For White

انگلیسی در عمل – یک سیستم کامل برای سفید

PRACTICAL ENGLISH  – Complete System For White

with IM Valeri Lilov

مدت زمان: 6 ساعت

فرمت: MP4 , PGN

نبرد اکثر بازیکنان باشگاهی در شروع بازی است در حدی که میتوانند به آن اعتماد کنند و نیازی ندارند که مدت ها زمان صرف درک و فهم آن مرحله از بازی کنند.

آن ها زمان زیادی صرف یادگیری پنج یا شش شروع بازی مختلف برای مقابله با حریف خود میکنند و تعداد لاین هایی که باید به خاطر بسپارند بسیار افزایش پیدا میکنند و این فرایند به طور کلی بسیار زمانبر است.

اما از همه مهمتر نتایج آنها بهتر نمیشود و همچنان در شروع بازی مشکل دارند، آنها انحراف های ناگهانی را در شروع بازی را تجربه میکنند و هرگز آن را تکمیل نمی کنند.

سپس این بازیکنان باشگاهی واریانت های بیشتری مطالعه میکنند و تدارک شروع بازی شان تبدیل به یک کابوس میشود، که این خود باعث تحلیل انرژی بازیکنان و ایجاد احساس ناامنی برای آنها میشود.

آیا این موضوع برای شما نیز آشناست؟
اگر اینطور است و شما تعداد بیشماری از واریانت ها و شاخه ها را مطالعه کردید ولی آن ها را هرگز در بازی خود ندیدید ما راه حل ویژه ای برای شما داریم.

چرا بجای ۵ و یا ۶ شروع بازی مختلف فقط یک شروع بازی را یاد نگیرید؟ یک سیستم شروع بازی که میتوانید در مقابل هر نوع پاسخ حریف بازی کنید! کلید مزیت و برتری در این نوع روش این است که شما میتوانید یک شروع بازی بسیار کاربردی را ۵ برابر بهتر از شروع بازی های مختلف یاد بگیرید و بر روی آن تمرکز کنید و برد های بیشتری کسب کنید.

یک مثال عالی از دنیای شروع بازی، سیستم انگلیسی (c4) است. این شروع بازی میتواند در مقابل طیف گسترده ای از پاسخ های سیاه بازی شود و به راحتی قابل درک است.

شروع بازی انگلیسی تئوری کمتری دارد و مناسب کسانیست که مدت ها زمان برای تدارک بازیهایشان ندارند. در عین حال منجر به پوزسیون محکم و قابل اطمینان و همچنین منعطف در برابر حریفان مختلف می شود.

این نه تنها باعث صرف جویی در وقت شما می شود، بلکه عامل اصلی اطمینان شما در درک بهتر بازیتان نیز هست. که این خود منجر به موفقیت بیشتر شما در مسابقات می شود.

برای دانلود کلیک کنید