پاورپوینت نقشه راه کارگروه  سازماندهی مد و لباس

- پاورپوینت نقشه راه کارگروه  سازماندهی مد و لباس

پاورپوینت نقشه راه کارگروه  سازماندهی مد و لباس

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل power point

 

قابل ویرایش 27 اسلاید

 

قسمتی از اسلایدها

بیانیه مأموریت

کارگروه (بنیاد) ساماندهی مد و لباس در قالب مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی

دستیابی به ارزش ها و چشم انداز مشترک استقرار مدیریت پوشش          اسلامی – ایرانی از طریق تعالی عملیاتی و تولید صنعتی انبوه و سفارشی جهت دستیابی به استانداردهای عملیاتی سازی

ایجاد فرهنگ زنده، پویا و مستمر حجاب مشتاقانه درونی و بیرونی در راستای تحقق ارزشهای مشترک در حیطه جغرافیائی کشور و تعمیم آن با فعالیت منسجم و یکپارچه از طریق وسایل ارتباطات جمعی

ایجاد یک مجموعه یادگیرنده و یاد دهنده (Learning Organization) از طریق ایده یابی، نمونه سازی، انبوه سازی، بازبینی و اصلاح دائمی براساس مکتب مدیریت دانائی و با تمرکز بر خلاقیت و نوآوری مداوم

دستیابی به بازارهای هدف داخلی و خارجی براساس استراتژیهایی کارساز علمی و عملی
حمایت و پشتیبانی همه جانبه اندیشمندان، طراحان و تولید کنندگان در تمامی ابعاد بویژه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و قانونی اعم از امکان سنجی، اعتبارسنجی، جریان شناسی و تعامل سازنده با آنان و همچنین فضاسازی لازم جهت تربیت و بالندگی نسل آینده

تعیین و استقرار یک نظام جامع ارتقای شاخص های بهره وری و اثربخشی، تعیین استراتژی و عملیاتی سازی جهت ایجاد تسهیلات ورود کارگزاران عرصه مد و لباس به چرخه تولید در یک فضای رقابتی و ارتقای مستمر کیفیت خدمات

توسعه گفتمان ملی مد و لباس اسلامی – ایرانی

بیانیه ارزش های مشترک مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی

در قالب ساماندهی مد و لباس

ما اندیشمندان حوزه و دانشگاه، مدیران، طراحان و نمایندگان مصرف کنندگان (در نشست ملی مورخه 89/12/18 درباره مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی) با عنایت به ارزشهای دینی، ملی، جهانی متفقاً سه ارزش ذیل را بعنوان ارزشهای مشترک جهت ایجاد نظام مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی در قالب بنیاد ساماندهی مد و لباس  برگزیدیم:

هویت اسلامی – ایرانی بنحویکه با تلفیق یکپارچه و همسوی ارزشهای پوشش در اسلام و همچنین پوشش ملی و محلی ایرانیان از گذشته تا کنون نظام مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی معرف مبانی فوق بوده و حاوی پیام هویت و اصالت اسلامی – ایرانی باشد.

شادابی با تمرکز بر ارتقای سرشادی، کرامت و انگیزش مصرف کنندگان، استفاده از مواد و رنگ هایی که بویژه موجب نشاط مصرف کنندگان و سایرین شده و بتواند انرژی مثبت توأم با احترام و وقار متقابل را منتقل نماید.

سلامت با تمرکز بر ارتقای مستمر کیفیت مواد و تولید، تضمین و کنترل کیفی مداوم و تولیدات پاک در راستای حفظ محیط زیست در جهت ایجاد رضایت بیشتر مشتریان با اتکای به مبانی اخلاقی و اعتقاد به حقوق مساوی برای همه از طریق تولید محصولات متنوع با قیمت مناسب، تحویل به موقع، خدمات پس از فروش، و افزایش اشتهار (برند)

 

فهرست مطالب و اسلایدها

1) تعاریف

2) یک مدل نوین جهانی عملیاتی سازی استراتژی

3) بیانیه مأموریت، ارزش های مشترک، چشم انداز مشترک و استراتژی اصلی مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی در حوزه مد و لباس

4) استراتژیهای بخشی مربوط به فرایندهای انجام کار

– استراتژیهای فرآیند برنامه ریزی کلان

– استراتژیهای فرآیند پژوهش و طراحی

– استراتژیهای فرآیند تولید

– استراتژیهای فرآیند بازرگانی و تبلیغات

– استراتژیهای فرآیند مدیریت سرمایه های انسانی

– استراتژیهای فرآیند فناوری

– استراتژیهای فرآیند ساختار

– استراتژیهای فرآیند مالی – اقتصادی

– استراتژیهای فرآیند ارتباطات و روابط عمومی

– استراتژیهای فرآیند  پشتیبانی

5) پیشنهادهای اجرایی برای تحقق مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی در قالب ساماندهی مد و لباس

6) ساختار معین فرآیندهای مدیریت پوشش

7) مدل جامع مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی

8) فازبندی پروژهای مشخص شده جهت عملیاتی سازی ساماندهی مد و لباس

برای دانلود کلیک کنید