پاورپوینت درباره مدیریت پرسنلی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 27 اسلاید
قسمتی از متن .ppt :
مدیریت پرسنلی
مقدمه:
اقای سینجر:
زمانی می توانیم شرکتی موفق داشته باشیم که کارمندانی با رضایت بالا داشته باشیم :
1- کارمندان با قرار گرفتن در محل و موقعیتی مناسب تخصص و توان خود می توانند بدرستی انجام وظیفه کنند و موفق باشند .
2-می توانند کاری که از انها توقع می رود را کامل انجام دهند.
3-ترس ا ز کم کاری نداشته باشند.
4-می توانند با جلب رضایت مدیر در کار ترقی کنند .
مدیریت پرسنلی یا اداره امور کارکنان:
یعنی گسترش و حفظ منابع انسانی و ایجاد منبعی ازنیروی کار
مورد نیاز موجود و در دسترس، که سازمان بتواندهنگام نیازبه
مستخدمان بیشتر، از آنها استفاده کند..
وظایف مدیریت پرسنلی یا مدیریت امور کارکنان:
1 – وظیفه هماهنگی
2 – وظیفه خدماتی
3 – وظیفه مشورتی
4 – وظیفه صفی
وظیفه هماهنگی : مدیریت پرسنلی به عنوان بازوی قانونی مدیریت عالی جهت هماهنگی فعالیتهای پرسنلی در سازمان است .
وظیفه خدماتی : امور کارکنان وظیفه ارائه خدمات پرسنلی از قبیل کارمند یابی ، استخدام ، آموزش و بهسازی ، پاداش ، ترفیع و اخراج را در تمام سطوح سازمانی به وکالت از طرف همه مدیران عهده دار است . همچنین امور بهداشت ، بیمه ، بازنشستگی و غیره را انجام میدهند .
وظیفه مشورتی : همانطور که قبلاً بیان شد چون که مدیران ، تخصصی در زمینه مباحث مدیریت منابع انسانی ندارند ، لذا مدیریت امور کارکنان بازوی مشورتی همه مدیران در زمینه این مباحث میباشد .
وظیفه صفی : هدایت و اداره پرسنل واحد امور کارکنان بر عهده مدیریت پرسنلی است . به عبارتی دیگر مدیریت پرسنلی برای کارکنان خود وظیفه صفی نسبت به وظایف مدیریت منابع انسانی عهده دار میباشد