فهرست بها رشته توزیع نیروی برق سال 99 – اکسل

- فهرست بها رشته توزیع نیروی برق سال 99 - اکسل

فهرست بها رشته توزیع نیروی برق سال 99 – اکسل

فهرست بهای رشته توزیع نیروی برق سال 1399 با فرمت اکسل و دارای فهرست است که این فهرست‌بندی سهولت دسترسی به هر فصل را فراهم می‌کند و همچنین هر فصل این فهرست بها در یک شیت مجزا قرار گرفته است. وجود ستون مقدار، قیمت و محاسبه قیمت کل بر اساس داده وارد شده توسط کاربر از مزیت‌های دیگر این فایل اکسل می‌باشد.

دانلود فایل اکسل فهرست بها رشته توزیع نیروی برق 99

  • دارای فهرست، سهولت دسترسی و قرار گرفتن هر فصل در یک شیت مجزا
  • وجود ستون مقدار، قیمت و محاسبه قیمت نهایی بر اساس داده ورودی کاربر

دانلود اکسل فهرست بها رشته توزیع نیروی برق سال 99

فهرست بهای رشته توزیع نیروی برق سال 1399 با فرمت اکسل و دارای فهرست است که این فهرست‌بندی سهولت دسترسی به هر فصل را فراهم می‌کند و همچنین هر فصل این فهرست بها در یک شیت مجزا قرار گرفته است. وجود ستون مقدار، قیمت و محاسبه قیمت کل بر اساس داده وارد شده توسط کاربر از مزیت‌های دیگر این فایل اکسل می‌باشد.

شرح ردیف های این فهرست بها به نحوی تعیین شده است که اقلام عمومی کارهای رشته توزیع نیروی برق را پوشش دهد. شرح ردیف ها و شرح درج شده در مقدمه فصل ها و کلیات، به تنهایی تعیین کننده مشخصات کامل کار نیست، بلکه بهای واحد هر یک از ردیف ها در صورتی قابل پرداخت است که کار طبق نقشه و مشخصات فنی انجام شود و با مشخصات تعیین شده در این فهرست بها و ردیف مورد نظر مطابقت داشته باشد.

قیمت های این فهرست بها، متوسط هزینه اجرای کارهای مربوط به رشته توزیع نیروی برق، در پروژه های خرید، احداث، توسعه، اصلاح و بهینه سازی بوده و شامل هزینه های خرید یا تأمین تجهیزات (در فصول 1 الی 27) و نیز به کارگیری دانش فنی، نیروی انسانی، ماشین آلات و ابزار کار برای طراحی، بارگیری، حمل، باراندازی، نصب، آزمون و راه اندازی تجهیزات و مصالح در سایر فصول مربوطه است و برای اختصار از درج این موارد در شرح ردیف ها، صرف نظر شده است.

قیمت های فهرست بها رشته توزیع نیروی برق، قیمت های کاملی برای انجام کار، طبق نقشه و مشخصات فنی است. هیچگونه اضافه بهایی بابت شرایط محیطی و جوی، نحوه دسترسی، توپوگرافی و مشخصات فیزیکی زمین، عمق یا ارتفاع کار، بارگیری، جابجایی و باراندازی در محدوده کارگاه، دوری از شهر و موارد دیگری که اجرای کار را مشکل تر یا مخصوص کند، جز آنچه به صراحت در این فهرست بها برای آن بها یا اضافه بها پیشبینی شده است، قابل پرداخت نیست

برای دانلود کلیک کنید