دانلود کاستوم رام شیائومی Xiaomi MI4 اندروید 8.1

- دانلود کاستوم رام شیائومی Xiaomi MI4 اندروید 8.1

دانلود کاستوم رام شیائومی Xiaomi MI4 اندروید 8.1

 

 

 

 

 

دانلود کاستوم رام شیائومی Xiaomi MI4 اندروید 8.1

 

 

 

از آن جایی که اندروید نسخه ی 6.0 آخرین ورژن اندروید ارتقا یافته برای شیائومی می 4 بود توسعه دهندگان اندروید و شرکت معتبر لنیج کاستوم رام اندروید 8.1 را برای شیائومی MI4 توسعه داده اند که با نصب آن بروی گوشی خود میتوانید طعم آخرین نسخه اندروید 8 که بروی پرچمداران درحال راه اندازی هست را بروی گوشی پایین رده خود داشته باشید و از آن لذت ببرید.

کاستوم رام مربوطه به گفته سازنده مشکل جدی نداشته و بروی این گوشی و همینطور Mi3 تست شده است. روال کلی نصب سه مرحله زیر است که آموزش کامل تر را میتوانید در پایین پست بخوانید :

  1. بردن گوشی به ریکاوری و انجام عمل فول وایپ
  2. فلش فایل زیپ اندروید 8 LineageOS
  3. فلش فایل Gapps

رام شیائومی می 4 اندروید 8.0

شیائومی mi4 یکی از گوشی های این برند چینی بود که در بازار ایران به فروشی فوق العاده رسید و بدلیل قیمت بسیار پایین آن و قدرت بالاترش نسبت به همرنج های خود بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفت. mi4 که از یک صفحه نمایش 5 اینچی ، 3 گیگ رم و پردازنده اسنپدراگون 801 بهره میبرد به صورت پیشفرض اندروید 4.4 کیت کت را بخود میدید که مدتی بعد اندروید 6 را به صورت رسمی دریافت کرد و این پایان راه آپدیت ها برای این گوشی محبوب بود. اما محبوبیت این دستگاه باعث شد تا توسه دهنده ها به فکر توسعه اندروید 8.1 به صورت کاستوم برای این دستگاه کنند که پکیج این فایل همراه با نسخه های Gapps و TWRP منتشر کرده ایم.

 
 
Y6 II محصول سال 2016 هواوی است که در ایران نیز برای مدتی محبوب شد. این گوشی 5.5 اینچی با بهره گیری از 2 گیگ رم و پردازنده کایرین 620 یک دستگاه میانرده محسوب میشود. Y6 II که در ابتدا با اندروید 6 معرفی شد در ادامه نتوانست ورژن اندروید بالاتری را به خود ببیند لذا در این پست تصمیم داریم اندروید 7.1.2 بعنوان کاستوم رام برای گوشی شما معرفی کنیم. پس اگر دارنده یک دستگاه Y6 II هستید و میخواهید گوشی خود را به اندروید 7 نوقا بروزرسانی کنید این پست را دنبال کنید.

دانلود کاستوم رام شیائومی Xiaomi MI4 اندروید 8.1

برای دانلود کلیک کنید