دانلود کاستوم رام شیائومی Note 3 Pro اندروید 9.0

- دانلود کاستوم رام شیائومی Note 3 Pro اندروید 9.0

دانلود کاستوم رام شیائومی Note 3 Pro اندروید 9.0

 

 

 

 

 

 

دانلود کاستوم رام شیائومی Note 3 Pro اندروید 9.0

 

 

شیائومی ردمی نوت 3 پرو محصول سال 2016 چینی هاست که با بهره گیری از پردازنده اسنپ دراگون و 3 گیگ رم گوشی میانرده و در عین حال قدرتمند بحساب می آید. نوت 3 پرو که در ابتدا با اندروید 5 معرفی شده بود پس از مدتی اندروید 6 را نیز به طور رسمی دریافت کرد و هم اکنون آخرین نسخه اندروید 6 با MIUI 10 را به طور رسمی دریافت کرده است که میتوانید از طریق پست مربوطه آنرا دانلود کنید.

 

دانلود اندروید 9 برای ردمی نوت 3 پرو

اما برای آن دسته از کاربرانی که از آپدیت نشدن گوشی Note 3 Pro خود شکایت دارند در این پست کاستوم رام اندروید 9 مخصوص Note 3 Pro با نام انحصاری Kenzo ارائه میکنیم. گفتنی است کاستوم رام مربوطه بسیار جدید و آپدیت سال 2019 هست لذا ممکن است دارای باگ باشد ولی گفتنی است کاستوم رام ها به سرعت آپدیت میشوند و در صورت گزارش مشکل از سوی کاربران حتما آنها را تعویض خواهیم کرد.

اندروید 9

روال کلی آپدیت نوت 3 پرو به اندروید 9

  • دریافت فایل کاستوم رام موجود در پکیج و انتقال به حافظه گوشی
  • نصب TWRP بروی گوشی
  • بردن گوشی به محیط ریکاوری کاستوم
  • وایپ همه اطلاعات قبلی
  • نصب رام کاستوم از منوی install

با فلش رام کاستوم جدید و بروزرسانی به اندروید 9 میتوانید از تغییرات گرافیکی و بهبود های رابط کاربری و باتری بروی Note 3 Pro بهره ببرید.

 
 
Y6 II محصول سال 2016 هواوی است که در ایران نیز برای مدتی محبوب شد. این گوشی 5.5 اینچی با بهره گیری از 2 گیگ رم و پردازنده کایرین 620 یک دستگاه میانرده محسوب میشود. Y6 II که در ابتدا با اندروید 6 معرفی شد در ادامه نتوانست ورژن اندروید بالاتری را به خود ببیند لذا در این پست تصمیم داریم اندروید 7.1.2 بعنوان کاستوم رام برای گوشی شما معرفی کنیم. پس اگر دارنده یک دستگاه Y6 II هستید و میخواهید گوشی خود را به اندروید 7 نوقا بروزرسانی کنید این پست را دنبال کنید.

دانلود کاستوم رام شیائومی Note 3 Pro اندروید 9.0

برای دانلود کلیک کنید