دانلود شبیه سازی LOAD FREQUENCY CONTROL USING BATTERY ENERGY STORAGE SYSTEM IN INTERCONNECTED POWER SYSTEM
دانلود شبیه سازی مقالات مهندسی برق
LOAD FREQUENCY CONTROL USING BATTERY ENERGY STORAGE SYSTEM IN INTERCONNECTED POWER SYSTEM
کنترل فرکانس بار در سیستم قدرت یکپارچه با استفاده از سیستم ذخیره ساز انرژی باتری (ESS)
**************************************************
**************************************************
مشخصات فایل:
فایل ورد ترجمه:14 صفحه
فایل پاورپوینت ارائه مقاله:31 اسلاید
فایل شبیه سازی متلب :5 فایل دارای اجرا
**************************************************
توضیحات مقاله:
LOAD FREQUENCY CONTROL USING BATTERY ENERGY STORAGE SYSTEM IN INTERCONNECTED POWER SYSTEM
Abstract
The main objective of Load Frequency Control (LFC) is to regulate the power output of the generator within an area in response to changes in system frequency and tie-line loading. LFC helps in m aintaining the scheduled system frequency and tie-line power interchange with the other areas within the prescribed limits. The conventional controllers are slow and do not allow the controller designer to take into account poss ible changes in operating condition and non-line arities in the generator unit. When there is a variation in the lo ad demand on a generating unit, there is a m omenterial occurrence of unbalance between real power input and o utput. To com pensate this power imbalance , an externalBattery Energy Storage (BES) s ystem is incorporated. Frequency oscillations due to large load disturbance can be effectively damped by f ast acting energy storage devices such as Battery Energy Storage systems. The energy storage devices share the sudden changes in power requirement in the load. This paper presents the qualitative and quantitative comparison of conventional controllers and BES s ystem in Load Frequency Control (LFC) of a typical two area interconnected power system. The superiority of the performance ofBES over conventional controlle s is highlighted and discussed in this paper.
Keywords
power system; loadfrequency control; conventional,controllers; battery energy storage system
کنترل فرکانس بار در سیستم قدرت یکپارچه با استفاده از سیستم ذخیره ساز انرژی باتری (ESS)
چکیده
هدف اصلی از کنترل فرکانس بار (LFC) تنظیم توان خروجی ژنراتور در یک ناحیه در پاسخ به تغییرات فرکانس سیستم و بارگذاری در خطوط ارتباطی است. کنترل LFC کمک می کند تا پایداری فرکانس سیستم برنامه ریزی شده محقق شود و تبادل توان در خط ارتباطی با مناطق دیگر در داخل حدود مجاز انجام شود. کنترل معمولی آهسته هستند و تغییرات در شرایط عملیاتی و ترمهای غیرخطی در واحد ژنراتور ها را در نظر نمی گیرند. هنگامی که یک تغییر در تقاضای توان یک واحد ژنراتور وجود داشته باشد، یک عدم تعادل بین توان حقیقی ورودی و خروجی به طور اتفاقی رخ می دهد. برای جبران سازی این عدم تعادل توان، یک سیستم خارجی ذخیره انرژی باتری (BES) در سیستم قدرت گنجانیده شده است. نوسانات فرکانسی ناشی از اختلالات بزرگ بار را می توان به طور موثری توسط دستگاه های ذخیره ساز انرژی مانند دستگاه های سیستم های ذخیره ساز انرژی باتری میرا نمود. دستگاه های ذخیره سازی انرژی تغییرات ناگهانی را بر مبنای تقاضای بار تقسیم بندی می کنند. این مقاله یک مقایسه کیفی و کمی از کنترلر معمولی و سیستم BES در کنترل فرکانس بار(LFC) برای یک سیستم قدرت دو ناحیه ای متصل به هم انجام داده است. برتری عملکرد سیستم BES نسبت به کنترلر معمولی بررسی و مورد بحث قرار گرفته است.