ترجمه مقاله An assessment of passenger experience at Melbourne Airport (ارزیابی تجربه مسافر در فرودگاه ملبورن)
ترجمه شده توسط فروشگاه Rsaia
چکیده
هدف از این مقاله ارزیابی کیفیت خدمات در فرودگاه ملبورن از طریق اجرای نتایج نظرسنجی کاربر فرودگاه است که نشان میدهد تفاوتهای قابلتوجهی بین انتظارات مسافران از کیفیت خدمات و درک آنها از کیفیت خدمات در فرودگاه وجود دارد. مقادیر اندازه گیری شده برای رضایت مسافر به طور مداوم کم تر از انتظارات مسافران است ، که بیانگر این است که اتاق برای فرودگاه ملبورن وجود دارد تا کیفیت خدمات خود را بهبود بخشد . چهارده مورد از سی مورد خدماتی که در این تحقیق مورد استفاده قرار گرفتند، مهم و رضایتبخش بودند و بنابراین باید نگهداری شوند. پارکینگ فرودگاه، مهاجرت، اینترنت / Wi – Fi و تحویل چمدان، مناطقی هستند که ممکن است موجب نگرانی مسافران شوند و باید فورا توسط مدیریت فرودگاه مورد توجه قرار گیرند. این نتایج یافتههای نظرسنجی موجود گزارش شده توسط کمیسیون بینالمللی فرودگاه های بین المللی و استرالیا و کمیسیون مصرف کنندگان را تکمیل میکند.
5صفحه انگلیسی پی دی اف
9صفحه ترجمه شده ورد