پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری دارای 52 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA) نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری:: مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………….. 22 تعاریف: …………………………………………………………………………………………………………………. 22 مدیریت دانش( KM ) ………………………………………………………………………………………………… 23 مدیریت ارتباط با مشتری( CRM ) ……………………………………………………………………………….. 24 لزوم شناسایی فاکتورهای کلیدی…………………………………………………………………………………. 26 مدیریت