پیشینه ومبانی نظری هوش بازاریابی

دانلود فایل

پیشینه ومبانی نظری هوش بازاریابی

1558083080 5739 - پیشینه ومبانی نظری هوش بازاريابي

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه ومبانی نظری هوش بازاریابی دارای 48 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA) نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری:: فهرست مطالب: هوش بازاریابی 2-2-4-1.مشخصات هوش بازاریابی 2-2-4-2-1.کشف مشتریان بالقوه 2-2-4-2-2.مدل سیکل هوش بازاریابی 2-2-4-2-4.جمع‌آوری اطلاعات 2-2-4-2-5.سنجش اعتبار و صحت اطلاعات 2-2-4-2-6.بررسی داده‌ها، ارزیابی و تفسیر 2-2-4-2-7.منتشر کردن 2-2-4-3.خصوصیات متخصصان هوش بازاریابی