پیشینه تحقیق ومبانی نظری نگرش به تبلیغات اینترنتی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : مبانی نظری وپیشینه تحقیق نوع فایل : .doc( قابل ویرایش و آماده ارائه ) تعداد صفحه 18 صفحه قسمتی از متن .doc : وفاداری مشتری مفهوم وفاداری در سال 1978 یاکوبی و چستنات در خصوص مفهوم وفاداری و سایر مفاهیم مرتبط با این موضوع ،تحقیق جامعی انجام دادند که طی آن آن ها بیش از 300 مقاله پیرامون بحث وفاداری را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند .یاکوبی و چستنات به این نتیجه رسیدند که بیش از 50 روش متنوع برای درک وفاداری وجود دارد و این چنین نتیجه گیری نموده اند :«تمایل شدیدی در درک و شناخت موضوع وفاداری وجود دارد ،اما پس از مطالعه این مجموعه به