پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی کیفیت خدمات و پذیرش بانکداری الکترونیک و رضایت مشتری

دانلود فایل

پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی کیفیت خدمات و پذیرش بانکداری الکترونیک و رضایت مشتری

1546946175 5739 - پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی کیفیت خدمات و پذیرش بانکداری الکترونیک و رضایت مشتری

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : مقاله وتحقیق نوع فایل : .docx( قابل ویرایش و آماده ارائه ) تعداد صفحه 4 صفحه قسمتی از متن .docx : مطالعات پیشین: الهی (1385) امکان سنجی استقرار بانکداری الکترونیک در نظام بانکی کشور از دیدگاه مدیران و کارشناسان خبره بانکی را مورد مطالعه قرار دادند. روش انجام این مطالعه به صورت پیمایشی و با نظر سنجی بوده است. جامعه آماری تحقیق را کارشناسان بانک مرکزی ایران بودند. در این مقاله کوشش شده عوامل تاثیر گذار بر ابعاد …