پژوهش شناسایی عوامل موثر بر وفاداری به نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندگان داروهای ایرانی
پژوهشی با عنوان شناسایی عوامل موثر بر وفاداری به نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندگان داروهای ایرانی با فرمت ورد چکیده: هدف پژوهش حاضر شناسایی عوامل موثر بر وفاداری به نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندگان داروهای ایرانی در بین بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در شهر مشهد است. این تحقیق میدانی به روش کاربردی – توسعه ای و پیمایشی- مقطعی انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش، مشتریان سازمان تامین اجتماعی در شهر مشهد می باشد که به روش نمونه گیری تصادفی ساده تعداد 270 نفر از مشتریان انتخاب شدند. برای آزمون فرضیه ها و تجزیه و تحلیل اطلاعات در قسمت آمار توصیفی، از جداول توزیع فراوانی و شاخصهای مرکزی و پراکندگی، مانند فراوانی و غیره استفاده شد و در