پژوهش تدوین رابطه میان درگیری ذهنی بیمه گذار و تعهد به نام و نشان تجاری(برند)شرکت بیمه
پژوهشی باعنوان تدوین رابطه میان درگیری ذهنی بیمه گذار و تعهد به نام و نشان تجاری(برند)شرکت بیمه با فرمت ورد چکیده: در عصر حاضر شرکتهایی موفق خواهند بود که خلاقانه بیندیشند و در همه حوزههای مرتبط نوآور باشند. تبلیغات یکی از حوزههایی است که شرکتها سرمایهگذاری کلان در آن برای بدست آوردن سهم بیشتری از بازار، انجام میدهند. یکی از عوامل مهم که در اثربخشی تبلیغات مورد مطالعه قرار گرفته، درگیری ذهنی مصرف کننده است. درک رفتار مصرف کننده و شناخت مشتریان، کار چندان سادهای نیست. مشتریان ممکن است نیازها و خواستههای خود را به گونهای بیان نمایند، اما طور دیگری عمل کنند. با این وجود بازاریابان