پژوهش تاثیر فرزندان در تصمیم گیری والدین در خرید کالا در مشهد مقدس
پژوهشی با عنوان تاثیر فرزندان در تصمیم گیری والدین در خرید کالا در مشهد مقدس با فرمت ورد چکیده: در دنیای بازاریابی کنونی نقش خانوادهها به عنوان عنصر اصلی اجتماع همیشه مورد نظر بوده و هست و چگونگی تصمیمگیری ایشان در فرآیندهای خریدنیز بسیار مورد اهمیت است. طبق تحقیقاتی که تا کنون انجام گرفته است فرزندان یکی از عوامل مؤثر در تصمیمگیریهای خانواده هستند. بدیهی است که برای بازاریابان نیز این نقش بسیار مهم است لذا در این تحقیق برآن شدیم که به بررسی تأثیرنظر فرزندان در فرآیند خرید (هم کالاهای مربوط به خود و هم کالاهای مربوط به خانواده) بپردازیم. لذا در این تحقیق رابطه عواملی چون جنسیت فرزندان، درآمد فرزندان، مرتبه تولد آنها، وضعیت اقتصادی حاکم بر