پژوهش بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند شرکت گرینه از دیدگاه مشتریان

دانلود فایل

پژوهش بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند شرکت گرینه از دیدگاه مشتریان

1512680183 1533 - پژوهش بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند شرکت گرینه از دیدگاه مشتریان

پژوهشی با عنوانبررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند شرکت گرینه از دیدگاه مشتریان با فرمت ورد چکیده: در شرایط رقابتی امروز، به دست آوردن جایگاه مناسب در ذهن مصرف کننده به گونه ای که مصرف کننده وفادار به شرکت باشد، از اهمیت به سزایی برخوردار است. از جمله عواملی که در رسیدن به چنین جایگاهی در ذهن مشتریان موثر است ارزش مارک تجاری شرکت می باشد. ارزش مارک تجاری، مطلوبیت نهایی یا ارزش افزوده ای است که در یک محصول به واسطه نام تجاری، ایجاد می گردد. ارزش مارک تجاری همانند یک دارایی برای شرکت محسوب می گردد که گردش وجوه کسب وکار را افزایش می دهد. از این رو، هدف از انجام این پژوهش، بررسی تاثیر عوامل موثر