پژوهش بررسی رابطه بین کیفیت ارائه خدمات، میزان رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بیمه با استفاده از روش تحلیل مسیر

دانلود فایل

پژوهش بررسی رابطه بین کیفیت ارائه خدمات، میزان رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بیمه با استفاده از روش تحلیل مسیر

1509730857 1533 - پژوهش بررسی رابطه بین کیفیت ارائه خدمات، میزان رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بیمه با استفاده از روش تحلیل مسیر

پژوهشی با عنوان بررسی رابطه بین کیفیت ارائه خدمات، میزان رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بیمه با استفاده از روش تحلیل مسیر بصورت کامل و با فرمت ورد چکیده: رضایتمندی اغلب به عنوان یک الگوی بازاریابی معمولی در عملکرد یک سازمان استفاده شده است. سازمان­­های امروزی درصدد شناسایی و مدیریت روش­ها و الگوهای مؤثر ایجاد وفاداری می­باشند، تا با تأمین انتظارات مشتریان فراتر از ارضای نیاز اولیه آنها رفته و به ایجاد وفاداری از طریق ایجاد ارتباطی بلندمدت، دو­ جانبه و سودآور باشند. تحقیق حاضر رابطه بین کیفیت ارائه خدمات محسوس و نامحسوس، میزان رضایت و وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان در صنعت بیمه کشور مورد بررسی قرار گرفته است. جامعه آماری این تحقیق را بیمه گذاران استفاده کننده از خدمات بیمه ای شرکت