پژوهش بررسی رابطه بین متغیرهای دموگرافی (سن، جنس و تحصیلات) با خرید اینترنتی
پژوهشی با عنوان بررسی رابطه بین متغیرهای دموگرافی (سن، جنس و تحصیلات) با خرید اینترنتی با فرمت ورد چکیده: با گسترش همه جانبه اینترنت،خرید اینترنتی به بازاری مهم تبدیل شده است و خرید مایحتاج زندگی از طریق اینترنت در میان مردم رشد چشمگیری داشته است. تحقیق حا ضر قصد دارد که رابطه فاکتورهای دموگرافی که شامل سن ، جنس و تحصیلات می باشد را درانگیزه های خرید های اینترنتی بررسی کند. انگیزه های خرید به عنوان فاکتورهای اثرگذار در رفتار خریداران به 3 انگیزه کاربردی ، احساسی – اجتماعی و هویتی تقسیم می شوند و بررسی فاکتورهای دموگرافی میتواند در این میان نقش مهمی ایفا می کند. روش پژوهش شامل