پژوهش بررسی تفاوت های اداراکی مصرف کنندگان کاملا وفادار مارک وتغییر دهندگان مارک در بازار موبایل مشهد
پژوهشی با عنوان بررسی تفاوت های اداراکی مصرف کنندگان کاملا وفادار مارک وتغییر دهندگان مارک در بازار موبایل مشهد به صورت کامل و با فرمت ورد چکیده: تلاش علم بازاریابی این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاش ها برای سازمان ها،جامعه ومشتریان تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح می شوند.بدین سبب شناخت ودرک رفتار مصرف کننده برای همگی ما مهم وضروری است.و بکار گیری دانش رفتار مصرف کننده در جهت توسعه استراتژی های بازاریابی نوعی هنر است.این بدان معنا نیست که به کار گیری موفق این اصول وفرایند های علمی در این مورد بی