پژوهش بررسی تاثیر گروه همسالان و والدین بر قصد خرید جوانان از برندهای خارجی موبایل
پژوهشی با عنوان بررسی تاثیر گروه همسالان و والدین بر قصد خرید جوانان از برندهای خارجی موبایل با فرمت ورد چکیده: امروزه برند یک الزام راهبردی برای سازمان ها است که آنها را در جهت ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان و ایجاد مزیت های رقابتی پایدار یاری می نماید. ایجاد یک برند قدرتمند در بازار، هدف اساسی بسیاری از سازمان ها می باشد زیرا یک برند قدرتمند می تواند اعتماد مشتریان را در هنگام خرید کالاها و خدمات افزایش دهد. تحقیقات گذشته نشان داده است که جذب مشتریان جدید، بسیار پیچیدهتر و پرهزینهتر از نگهداری مشتریان قدیمی است؛ ضمن آنکه هر روزه ،سطح انتظارات مشتریان از شرکتها نیز بالاتر رفته و ارضای نیازهای مشتریان مشکلتر می گردد و با توجه به اینکه در صنعت