پژوهش بررسی تأثیر استراتژی های ترفیع(Promotion) بر سهم بازار مؤسسه مالی و اعتباری صالحین از نظر مشتریان در شهرستان سبزوار
پژوهشی با عنوان بررسی تأثیر استراتژی های ترفیع Promotion) ) بر سهم بازار مؤسسه مالی و اعتباری صالحین از نظر مشتریان در شهرستان سبزوار با فرمت ورد چکیده: با وجود رقابت شدید در عرصه بانکداری و وورد رقبای جدید و متنوعی که خدمات مالی به مشتریان ارائه می دهند. استفاده از استراتژهای آمیزه بازاریابی و به ویژه استراتژهای آمیزه ترفیع می تواند راهکاری مفید برای موفقیت در این رقابت باشد. جامعه آماری این تحقیق کلیه مشتریان شعب مؤسسه مالی و اعتباری صالحین در شهرستان سبزوار می باشد و نمونه گیری به دلیل نامتجانس بودن جامعه به صورت طبقه بندی تصادفی صورت گرفت به نحوی که جامعه مورد نظر به دو طبقه مشتریان حقیقی و مشتریان حقوقی تقسیم و سپس در هر کدام از