پژوهش بررسی میزان تأثیر عوامل بازاریابی داخلی در بهبود ارائه خدمت کارکنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی
![پژوهش بررسي ميزان تأثير عوامل بازاريابي داخلي در بهبود ارائه خدمت كاركنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی 1526191955 1533 - پژوهش بررسي ميزان تأثير عوامل بازاريابي داخلي در بهبود ارائه خدمت كاركنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی](https://file24.ir/temp/image/1526191955_1533.png)
پژوهشی با عنوان بررسی میزان تأثیر عوامل بازاریابی داخلی در بهبود ارائه خدمت کارکنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با فرمت ورد چکیده: فرایند جهانی شدن و سرعت پیشرفتهای فنی در گستره وسیع انواع صنایع مختلف بدلیل رشد رقابت از یک سو و افزایش مطالبات مشتریان از سوی دیگر باعث دگرگونی بازارها شده است، موفقیت در بازارهای پرچالش آینده مستلزم آمادگی لازم برای واکنش آگاهانه و سریع است. واحدهایی از این آمادگی برخوردارند که در محیطی کاملاً رقابتی و به دور از حمایتهای نامعقول فعالیت داشته باشند که این جز در سایه داشتن کارکنانی با دانش و انگیزه میسر نخواهد شد . رقابت بر پایه خدمات برتر به مشتری شالوده محکمی عرضه میکند که شرکتها را قادر میسازد یک مزیت رقابتی با دوام پیریزی کنند، بخش خدمات در حال گذر و تغییر