پژوهش بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و رضایت مشتری

دانلود فایل

پژوهش بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و رضایت مشتری

1512854553 1533 - پژوهش بررسي ارتباط بين ارزش ويژه برند و رضايت مشتري

پژوهشی با عنوان بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و رضایت مشتری با فرمت ورد چکیده: در عصر جدید ارزش برند یک عامل کلیدی و تعیین­کننده در ارزش شرکت و ارزش بازار سهام می­باشد. ارزش ویژه برند قدرتمند اجازه می دهد تا شرکت ها بهتر مشتریان را حفظ کنند، به نیازهایشان با اثربخشی بیشتر رسیدگی کنند، و سود(منافع) را افزایش دهند. ارزش ویژه برند می تواند با پیاده سازی موفق و مدیریت تلاش بازاریابی ارتباطی مداوم به وسیله ارائه ارزش به مشتری، و گوش دادن به نیازهای آنان افزایش یابد. بی توجهی به نکاتی که رابطه برند-مشتری ارائه نموده در بازار و به کار نگرفتن این منافع و خوش بینی که به اینکه رابطه یقینا در دراز مدت ایجاد خواهد شد