پژوهش ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان بااستفاده ازمدل سروکوال مورد مطالعاتی پژوهشگاه پلیمرو پتروشیمی ایران
پژوهش کارشناسی ارشد با عنوان ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان بااستفاده ازمدل سروکوال مورد مطالعاتی پژوهشگاه پلیمرو پتروشیمی ایران به صورت کامل و با فرمت ورد. چکیده: این تحقیق به منظور ارزیابی کیفیت خدمات در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران (واحد ارتباط با صنعت) با استفاده از روش سروکوال که ابزاری برای اندازه گیری کیفیت خدمات و شناسایی و تحلیل شکافهای موجود بین انتظارات و ادراکات دریافتکنندگان خدمات میباشد، انجامگرفتهاست. در این تحقیق به بررسی میزان شکاف بین انتظارات و خدمات ادراک شده توسط مشتریان پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی در هر یک از ابعاد پنجگانه کیفیت خدمات و سپس رتبهبندی ابعاد کیفیت خدمات بر مبنای میزان اهمیت هر یک از ابعاد، از نظر مشتریان به عنوان اهداف